Ja noe såntRedd barcelona turen tar så mye tid at du må ha kravet på under en uke?![]()
Skjer endel etterpå også så greit å bli ferdig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja noe såntRedd barcelona turen tar så mye tid at du må ha kravet på under en uke?![]()
Hva så du på?Da var filmen over. Nå er det senga.
Kan hende det blir bedre etterhvert når han jar blitt trygg i bhg og får søvnen der ogsåHar tenkt litt på det. Etter bhg start er han trøtt allerede kl 16 og klar for sengen men legger han i 18 tiden da (litt tidlig med kl 16). Men uansett om vi legger han kl 18 eller 20 så er det like umulig. Og jo senere vi legger han jo tidligere våkner han på morgenen. Sovner han ikke før i 2å tiden våkner han i 5-5.30 tiden mens sovner han i 19 tiden kan han sove til kl 6 og av og til 7 tiden
Blir veldig deilig detSå gøy![]()
Da anbefaler jeg å kjøpe storIkke sant.. Vår er bare sånn.. liten og enkel. Altså, på størrelsen av en halv storfryser. Uten hyller eller så.. umulig å ha noe system i den, og alt for liten :/
Tror ikke det er noe tvil der neiPlanen var å bli ferdig til vi drar og det klarer jeg
Det gjorde jegHåper du fikk deg litt søvn
God morgen saraGod morgen!
Sovet godt i natt?God morgen![]()
Dwt er jo koseligJada . Hatt besøk blant annet![]()
Kos dere på hyttaSå gøy.
Jeg tar med meg ungene til hytten til foreldrene mine en tur. Gubben skal rydde eiendommen etter faren så blir nok der store deler av dagen
Ah. Trodde denne var sterkere enn en jeg har fått før. Men da er det vel samma greiaTja kan vel si jeg er kjent med den ja.
660 mg og 4 ganger om dagen er ganske standard også![]()
Altså den pleier å være effekt, men tar gjerne litt mer tid før man får effekt![]()
Vi har bare sånn todelt kjøleskap med frysedel nederst. Går å drømmer om en svær boksHaha.. Skulle gjerne vært flinkere til å fylle fryseren her.. Men vår er ikke såå stor heller.. Skulle hatt større fryser først.
Så jeg må nesten bare bli medÅ nei det er jo klart![]()
Hatt det fint på hytta?Da er det snart frokost på hytta, så sender vi mine foreldre hjemover før vi også pakker sakene og drar nordover til byen igjen![]()
Hehe. Jeg er vel på snart 200 denne mndJoda, vet hun pleier være effektivMen det ér likevel effektivt! Jeg har såvidt 100 samlet :')
Ah håper arbeidet går fortNja, de fleste har begynt på sin terrasse og sin fremsideMen de store flatene tar vi sammen, forhåpentligvis i løpet av uka og uka etter.
Godt det daGod morgen!
Sovet lenge i dag![]()
På en måte er det jo like greit å få det gjortJa noe sånt
Skjer endel etterpå også så greit å bli ferdig