Skravletråd September

Vi må legge.vår 1830. Til nøds om hun har sovet ekstra lenge 1900. Men da står hun ofte opp altfor tidlig. Men mi får jo energi av bhg virker det som. Men likevel. Hun ser kjempevåken ut, men 1830 må hun legges. Ellers vet vi hun bikker over. Legger vi for sent er det ramaskrik
Storebror virker som også får utrolig mye energi men er allikevel stuptrøtt. Men han har alltid vært slik at uansett hvor trøtt han er når han er med oss i stuen så virker det som om han plutselig er full i energi når vi legger han:-). Ikke godt å si hvor han henter det fra

Storebror virker som også får utrolig mye energi men er allikevel stuptrøtt. Men han har alltid vært slik at uansett hvor trøtt han er når han er med oss i stuen så virker det som om han plutselig er full i energi når vi legger han:-). Ikke godt å si hvor han henter det fra
Her har det heldigvis løsnet i bhg. Men hun sover veldig veldig lite det. Aldri mer enn en time. Mens hjemme sover hun to. Men likevel mer energi på hverdagene enm i helgene :p

God morgen :)
Jaa i natt sov jeg som en stein :D hva med deg?
Planer for dagen?
Sov heller dårlig i natt dessverre. Poden brygger visst på noe, så han vekte meg 2 ggr i timen gjennom hele natta :( Fikk sovet en liten dupp nå da, så skal klare meg resten av dagen ;)

Ingen andre planer enn å bake litt i dag. Rydda fryseren i går så fikk jo så god plass :p Da passer det fint å fylle den opp med diverse til barseltiden ;)

Noen tips til middager kommende uke?

Back
Topp