Det hadde vært en smule bedreJa. Kunne den liksom ikke heller gått av plutselig på dagen istedenfor på natta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde vært en smule bedreJa. Kunne den liksom ikke heller gått av plutselig på dagen istedenfor på natta
bryllup er alltid hyggeligBra dere koste dere![]()
Gå deg en tur ?Kb fortsatt hos kompis
Mannen syk
Jeg er rastløs
Samme her, strålende sol og jeg har 2 sovende barn (som sover på likt for en gangs skyldÅåh jakoselig med hytte da. Hvis det er fint vær er det jo ett pluss. Her skinner sola hvertfall
![]()
Håper detKan hende det blir bedre etterhvert når han jar blitt trygg i bhg og får søvnen der også
Storebror virker som også får utrolig mye energi men er allikevel stuptrøtt. Men han har alltid vært slik at uansett hvor trøtt han er når han er med oss i stuen så virker det som om han plutselig er full i energi når vi legger hanVi må legge.vår 1830. Til nøds om hun har sovet ekstra lenge 1900. Men da står hun ofte opp altfor tidlig. Men mi får jo energi av bhg virker det som. Men likevel. Hun ser kjempevåken ut, men 1830 må hun legges. Ellers vet vi hun bikker over. Legger vi for sent er det ramaskrik
Her har det heldigvis løsnet i bhg. Men hun sover veldig veldig lite det. Aldri mer enn en time. Mens hjemme sover hun to. Men likevel mer energi på hverdagene enm i helgeneStorebror virker som også får utrolig mye energi men er allikevel stuptrøtt. Men han har alltid vært slik at uansett hvor trøtt han er når han er med oss i stuen så virker det som om han plutselig er full i energi når vi legger han. Ikke godt å si hvor han henter det fra
Blirvel godt med litt feriePå fredag
Jepp. Så hadde ikke unge eller mor blitt livreddDet hadde vært en smule bedre
Flink han er daDet håper jeg oggubben står å lager det til meg nå
![]()
Det får være greitTja de hadde dessert etter frokost men med besøk så gikk greit![]()
Ikke så rart detTakk har hatt en kjempe fin dag men merker jeg er sliten nå da.
Men blir jo sliten av alt nå da![]()
Sov heller dårlig i natt dessverre. Poden brygger visst på noe, så han vekte meg 2 ggr i timen gjennom hele nattaGod morgen
Jaa i natt sov jeg som en steinhva med deg?
Planer for dagen?
Så sprek du erHjemme fra kongens utsikt
Hoppet av 2 km hjemmefra å løp hjem også![]()
Jeg var i 50 års lagGod kveld jenterHvordan har dagen vært? Vi har vært hos mamma, spist middag og tatt det med ro. Testet husfargen på veggen, så nå blir maling fremover.
HeldiggriserOm en uke koser vi oss i Barcelona
Virker ikke sånnStille her i kveld
Hehe, har blitt bittelitt gittHahaha. Er en del innlegg tilsammen på disse menneskene her altså![]()
Vis vedlegget 194929
Men ser jeg må passe meg bakfra nå altså, kan ikke være slapp lenger![]()
Stolt av at det er så mange juni12 jenter på listaJa hun er jo over 100 000 foran deg![]()
Råeste dama jeg vet om ;-)
Men fornøyd med at vi er 3 juni12-jenter på topp og ;-)
Viser at vi var og er et aktivt terminforum enda ;-)