Huff da. Masse god bedringGod kveldmin lørdag er tilbrakt på sofa med infeksjon i kroppen
enn din ?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da. Masse god bedringGod kveldmin lørdag er tilbrakt på sofa med infeksjon i kroppen
enn din ?
![]()
Bedre på noen måter. Men hadde trodd jeg skulle være bedre i halsen siden jeg fikk antibiotika
Ååå, ser den når det er første dag i ny stilling jaHar bare morgendagen på å bli frisk. Mandag starter hverdagen. Da må jeg levere i bhg 7:15 og komme.meg fortest mulig på jobb. Legen nevnte sykemelding for å komme meg. Mem jeg tenker jeg må iallefall møte opp å prøve. Begynner i ny stilling den dagen og veldig kjipt å starte det med sykemelding altså
Håper på detFår satse på at den har god effekt imorgen![]()
Det er vi flere om. Kunme hatt det hver dagNei, fristet virkelig ikkeHadde så vondt i kroppen denne uken, så var veldig greit med en ordentlig hviledag
![]()
Enda ikke startet middag?
Taco er skikkelig digg. Kunne levd på bare det![]()
Høres ut som en koselog daHuff da. Masse god bedringVi har hatt besøk,lekt litt ute og bakt skoleboller
![]()
Hun legen sa den virker temmelig kjapt. Såom jeg ikke ser noen bedring i halsen innen morgendagen er over, måtte jeg ta kontakt. Så må jeg kanskje på en anna medisin. Skulle være temmelig frisk til mandag sa hunTar vel gjerne en stund før antibiotika tar ordentlig tak..? Får håpe det virker snart i alle fall!![]()
Ja. Er samme arbeidsplass som jeg jobber på fra før. Men første dag i vikariat jeg går inn i med mye ansvar og full stilling. Så ser ikke heelt bra ut og starte den med sykemeldingÅåå, ser den når det er første dag i ny stilling ja![]()
Da håper jeg at medisinen kicker fort inn og at du får slappe av masse i morgen og blir friskJa. Er samme arbeidsplass som jeg jobber på fra før. Men første dag i vikariat jeg går inn i med mye ansvar og full stilling. Så ser ikke heelt bra ut og starte den med sykemelding
Nei, vi er skikkelig trege i dagMen nå står mannen og lager
Kunne lett levd på det ja
![]()
Veldig herligHerlig når mannen lager matmannen her lagde biff og pommes frites i dag
![]()
Det er vi flere om. Kunme hatt det hver dag![]()
SåpassIkke sant! Mannen er ikke enig dog.. Får i blant taconekt for uka.. "Denne uka skal vi IKKE ha taco!"![]()
Håper også detDa håper jeg at medisinen kicker fort inn og at du får slappe av masse i morgen og blir frisk![]()
Det skjønner jeg godt.Håper på detlei av å ikke nesten klare å svelge
![]()
Hvordan ligger du an?Da var topp 100 lista oppdatert![]()
Så bra daDet gjorde den. Bedre enn i fjor (da vasket vi cola fra nesten hele rommet...De var tre plasser og vi var to voksne...)
Alle koste seg og alt var kjekt og mødrene var helt enige om at dette gjentar vi neste år. Evt med en sommerferie-unge til.
Ok daDenne helgen har vært uvanlig travel
Pleier å være rolig..
Hun legen sa den virker temmelig kjapt. Såom jeg ikke ser noen bedring i halsen innen morgendagen er over, måtte jeg ta kontakt. Så må jeg kanskje på en anna medisin. Skulle være temmelig frisk til mandag sa hun
Akkurat kommet hjwm jegVi får skru opp farta i kveld? Lage vår egen utfordring og ta litt hver?
Det er jo da det er gøy. Når det er fart.