Skravletråd September

Bedre på noen måter. Men hadde trodd jeg skulle være bedre i halsen siden jeg fikk antibiotika

Tar vel gjerne en stund før antibiotika tar ordentlig tak..? Får håpe det virker snart i alle fall! :)

Har bare morgendagen på å bli frisk. Mandag starter hverdagen. Da må jeg levere i bhg 7:15 og komme.meg fortest mulig på jobb. Legen nevnte sykemelding for å komme meg. Mem jeg tenker jeg må iallefall møte opp å prøve. Begynner i ny stilling den dagen og veldig kjipt å starte det med sykemelding altså
Ååå, ser den når det er første dag i ny stilling ja :(

Nei, fristet virkelig ikke :p Hadde så vondt i kroppen denne uken, så var veldig greit med en ordentlig hviledag :p
Enda ikke startet middag?

Taco er skikkelig digg. Kunne levd på bare det :P
Det er vi flere om. Kunme hatt det hver dag :p

Huff da. Masse god bedring :) Vi har hatt besøk,lekt litt ute og bakt skoleboller:)
Høres ut som en koselog da :) savner å være ute :p har vært sofa eller sengeliggende nå i et par dager :p

Tar vel gjerne en stund før antibiotika tar ordentlig tak..? Får håpe det virker snart i alle fall! :)
Hun legen sa den virker temmelig kjapt. Såom jeg ikke ser noen bedring i halsen innen morgendagen er over, måtte jeg ta kontakt. Så må jeg kanskje på en anna medisin. Skulle være temmelig frisk til mandag sa hun

Ååå, ser den når det er første dag i ny stilling ja :(
Ja. Er samme arbeidsplass som jeg jobber på fra før. Men første dag i vikariat jeg går inn i med mye ansvar og full stilling. Så ser ikke heelt bra ut og starte den med sykemelding

Ja. Er samme arbeidsplass som jeg jobber på fra før. Men første dag i vikariat jeg går inn i med mye ansvar og full stilling. Så ser ikke heelt bra ut og starte den med sykemelding
Da håper jeg at medisinen kicker fort inn og at du får slappe av masse i morgen og blir frisk :)

Nei, vi er skikkelig trege i dag :P Men nå står mannen og lager :) Kunne lett levd på det ja :D

Herlig når mannen lager mat :D mannen her lagde biff og pommes frites i dag :)

Ikke sant! Mannen er ikke enig dog.. Får i blant taconekt for uka.. "Denne uka skal vi IKKE ha taco!" :o
Såpass :p

Min er heldigvis frelst på taco for tiden. Vi varierer med crispy kylling eller kjøttdeig. Så vil helst ha det så ofte som mulig :D

Det gjorde den. Bedre enn i fjor (da vasket vi cola fra nesten hele rommet...De var tre plasser og vi var to voksne...)

Alle koste seg og alt var kjekt og mødrene var helt enige om at dette gjentar vi neste år. Evt med en sommerferie-unge til.
Så bra da

Hun legen sa den virker temmelig kjapt. Såom jeg ikke ser noen bedring i halsen innen morgendagen er over, måtte jeg ta kontakt. Så må jeg kanskje på en anna medisin. Skulle være temmelig frisk til mandag sa hun

Æsj.. Får håpe du blir magiskt mye friskere til i morgen, så du slipper prøve ørten medikamenter...:/

Back
Topp