Vi har det sjelden faktiskHihih. Over middels glad i taco![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har det sjelden faktiskHihih. Over middels glad i taco![]()
Såpass![]()
Min er heldigvis frelst på taco for tiden. Vi varierer med crispy kylling eller kjøttdeig. Så vil helst ha det så ofte som mulig![]()
Flinke dere erKb sover borte så da tik jeg ig mannen en fjelltur
Det er det absoluttGodt å bevege seg litt
Hva liker dere best til mat da?Vi har det sjelden faktisk
Absolutt å anbefale! Jeg var veldig skeptisk. For meg er taco bare med kjøttdeig. Men jeg ble tatt på senga. Det var nyyydelig.Jepp!
Å, digge saker.. Kanskje vi skulle prøvd med crispy chicken her og (.. en ekstra unnskyldning for å spise mer taco)
Det skjønner jegVeldig fornøyd med akkurat dét.![]()
Var jo så fint så jaFlinke dere ersikkert veldig koselig og
![]()
Det varierHva liker dere best til mat da?
Men nå er bekkenet vondt igjenDet er det absolutt![]()
Slik de alltid har vært, kveldsmat, tur på badet for stell og tannpuss, ned i seng for nattasang og kos, evt eventyr om han har tålmodighet. Men vi har slitt ekstremt med søvnen etter bhg start. Kunne være gale før men ekstremt nåHvordan er leggerutinene?
Min yndlingsmat er nok taco for tidenDet varier
Kb wlsker hamburger
Jeg er glad i pizza
Ånei.Men nå er bekkenet vondt igjen
Her hjemme lager vi ca 50/50Her lager mannen alltid mat, så.. Er bortskjemt slik..
Ble mett i alle fall![]()
Her er det blitt til at jeg oftest lager middag. Rett og slett fordi jeg fikk interessen for mat plutseligHer hjemme lager vi ca 50/50![]()
Legges fpr sent eller tidlig?Slik de alltid har vært, kveldsmat, tur på badet for stell og tannpuss, ned i seng for nattasang og kos, evt eventyr om han har tålmodighet. Men vi har slitt ekstremt med søvnen etter bhg start. Kunne være gale før men ekstremt nå
Kjennes sånn utÅnei.overbelasta deg
Aldri vært tacomennesker viMin yndlingsmat er nok taco for tideneller chili con carne
![]()
Ta det rolig i morgenKjennes sånn ut