Planen her var egentlig kylling og ris med saus, men vi ble begge brått enige om kyllingtaco i stedetVi har spist det nå nettopp. Nam nam![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Planen her var egentlig kylling og ris med saus, men vi ble begge brått enige om kyllingtaco i stedetVi har spist det nå nettopp. Nam nam![]()
Går ofte veldig fort med slike infeksjonerJeg og. Kom veldig raskt dette. Gikk fra å ha småvondt i halsen til ekstremt dårlig i formen på en time på jobb
Hehe. Vi er glade i kyllingtaco vi ogPlanen her var egentlig kylling og ris med saus, men vi ble begge brått enige om kyllingtaco i stedet![]()
Den har jeg ikke prøvd :O Vi bruker av og til bare vanlig tacokrydder, og av og til fajitas krydder. Så varierer vi mellom lefser og mexican pitabrødHehe. Vi er glade i kyllingtaco vi ogda bruker vi crispy chicken kit fra santa maria på kyllingbitene
![]()
Hmmm, håper du begynner å føle deg bedre nå daNei. Det som var så merkelig. Dette kom sånn helt plutselig
Fort gjort å glemmeEgentlig så viste jeg jo det...
Ja, det skjønner jeg godt ♡
Sitter mer oppreist idag da. Men fremdeles enten sofasittende eller liggende. Har ikke energi til noe annet. Så antibiotikaen burde funke mye bedre innen i morgen.. ellers blir det nok ny time hos legeHmmm, håper du begynner å føle deg bedre nå da
Åh. Det anbefaler jeg!ha det i biter i en plastpose med litt olje og crispy chicken posen. Da blir det nuggets på en måte. Stek og ha det i tacolefsa. Smaker helt fantastisk!Den har jeg ikke prøvd :O Vi bruker av og til bare vanlig tacokrydder, og av og til fajitas krydder. Så varierer vi mellom lefser og mexican pitabrød![]()
Det skal jeg definitivt prøve neste gangÅh. Det anbefaler jeg!ha det i biter i en plastpose med litt olje og crispy chicken posen. Da blir det nuggets på en måte. Stek og ha det i tacolefsa. Smaker helt fantastisk!![]()
Ja. Jeg trodde det bare var en høstforkjølelse. Slik alle har i disse tider.Går ofte veldig fort med slike infeksjonerHører om mange som er blitt syke nå, men det er vel kanskje litt slik nå som det går mot høst igjen.
Full avslapning her og!pleier formen på sofa![]()
Det må duDet skal jeg definitivt prøve neste gang![]()
Bedre på noen måter. Men hadde trodd jeg skulle være bedre i halsen siden jeg fikk antibiotikaEnda like dårlig, eller går det oppover?![]()
Godt du fikk komme til lege raskt og fikk medisiner da, så får vi håpe at du blir bedre rasktJa. Jeg trodde det bare var en høstforkjølelse. Slik alle har i disse tider.
Men ble så dårlig i går i 13 tiden at gubben bestemte seg for å ringe lege. Fikk time 10 minutter etter og måtte hive oss i bilen. Kan ikke huske å ha vært så dårlig før.
Sist jeg hadde en infeksjon i kroppen var noen mnd før jeg var gravid. Utløste astma den gangen. Håper ingenting blir verre nå da.![]()
Ja. Imponert over at jeg kom så fort innGodt du fikk komme til lege raskt og fikk medisiner da, så får vi håpe at du blir bedre raskt![]()
Du får be mannen om å ta godt vare på deg slik at du får slappe av mest mulig å bli friskJa. Imponert over at jeg kom så fort innnår jeg selv ser i halsen min at ting ikke er bra der, er jeg glad gubben ringte til lege
det ser virkelig betent ut
Får satse på at den har god effekt imorgenSitter mer oppreist idag da. Men fremdeles enten sofasittende eller liggende. Har ikke energi til noe annet. Så antibiotikaen burde funke mye bedre innen i morgen.. ellers blir det nok ny time hos lege
Har bare morgendagen på å bli frisk. Mandag starter hverdagen. Da må jeg levere i bhg 7:15 og komme.meg fortest mulig på jobb. Legen nevnte sykemelding for å komme meg. Mem jeg tenker jeg må iallefall møte opp å prøve. Begynner i ny stilling den dagen og veldig kjipt å starte det med sykemelding altsåDu får be mannen om å ta godt vare på deg slik at du får slappe av mest mulig å bli frisk![]()
Det hørtes ikke noe fristendes ut neiHer er det også avslapping. Mannen dro nettopp på butikken for å handle inn til sen middag
![]()
Taco er skikkelig digg. Kunne levd på bare detVi skal ha taco i kveld![]()
Nei, vi er skikkelig trege i dagNei, fristet virkelig ikkeHadde så vondt i kroppen denne uken, så var veldig greit med en ordentlig hviledag
Enda ikke startet middag?
Taco er skikkelig digg. Kunne levd på bare det![]()