Fikk det ikke igår så nødt å ha det idagTacolørdag hos dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk det ikke igår så nødt å ha det idagTacolørdag hos dere
De forstår vel ikke at dere har barn med rutiner som må følgesVi kom hjem for en halvtime siden. Ble så sliten av alt masetså fikk vi kjeft fordi vi dro tidlig. Vi bruker jo en time hjem da. Pluss at J sov 30 min på dagen
![]()
Hihi. Veeeldig glad i taco jegHa ha sta du eller
Det håper jeg ogHåper det smaker![]()
Mannfolk! Men du har vel fått i deg mat nåMannen maste så fælt ! Jeg hadde akkurat stått opp, så da mista jeg lysten
Imorgen har den nok lært det når jeg må stå oppDu får lære kroppen å hvile litt
Ja, veldig greit om vi får besøk også, selvom jeg forventer at barselbesøk har med segEr lurt å ha det i frysen
Tja de hadde dessert etter frokost men med besøk så gikk greitSå flink du er
Håper mannen holdt seg unna![]()
Takk har hatt en kjempe fin dag men merker jeg er sliten nå da.Håper du får en fin dag Shadow![]()
Kommet meg til 13 plass nå.Da var topp 100 lista oppdatert![]()
God kveldGod kveld! Hatt en fin lørdag ?![]()
God kveldmin lørdag er tilbrakt på sofa med infeksjon i kroppen
enn din ?
![]()
Full avslapning her og!pleier formen på sofaGod kveld! Jeg er såå glad jeg slapp å løpe etter sauer på fjellet i dag
Full avslapping her i dag! Hva bedriver dere damer med?
Det hørtes ikke noe fristendes ut neiGod kveld! Jeg er såå glad jeg slapp å løpe etter sauer på fjellet i dag
Full avslapping her i dag! Hva bedriver dere damer med?
Vi skal ha taco i kveldHihi. Veeeldig glad i taco jeg![]()
TakkOffdaGod bedring til deg!
Høres virkelig ikke godt ut. Håper det går raskt overTakkfikk medisin igår, så håper betennelsen i halsen demper seg snart. Merker det er forferdellg vondt å svelge og føles ut som noe sperrer luftrøret mitt slik at det er tungt å puste
Vi har spist det nå nettopp. Nam namVi skal ha taco i kveld![]()
Jeg og. Kom veldig raskt dette. Gikk fra å ha småvondt i halsen til ekstremt dårlig i formen på en time på jobbHøres virkelig ikke godt ut. Håper det går raskt over![]()