Vært i barneselskap med mellomste, nå er det straks 50 års lag for en god kollegaHva gjør du i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært i barneselskap med mellomste, nå er det straks 50 års lag for en god kollegaHva gjør du i dag?
Godt og enkeltSamme som her
Dere er jaggu flinkeVi har ryddet garasjr i dag
Kjørt to lass på fyllinga
Ha ha sta du ellerJa. Skulle ha det igår, men det ble avlyst siden jeg var kun sengeliggende. Men idag skal jeg ha det. Uansett om jeg må spiste det liggende![]()
Du må ikke være travelDet er stas
Skulle bare ønske jeg ikke var så travel denne helgen..
Gikk bursdagen bra?Pizza!!!!
Jeg snek til meg en pizzabolle mens ungene var i gymsalen, men ellers har jeg ikke spist siden lunsj som var rundt 11 og idiotisk nok tenkte jeg ikke på at "bare litt mat til ungene siden det er pizzaboller og kake fra 13" ikke egentlig burde bety bare litt mat til meg også
Sulten!!! Og endelig maten klar!
Kos deg i kveldVært i barneselskap med mellomste, nå er det straks 50 års lag for en god kollega![]()
Håper det smakerGleder meg til taco senere ikveld. Håper bare jeg klarer å svelge uten å grinesjuklingen skal absolutt ha taco
![]()
Ble visst ikke det likevel herGodt og enkelt![]()
Da hadde det ikke vært så mye skrot derDere er jaggu flinke![]()
Kos deg med matenPizza!!!!
Jeg snek til meg en pizzabolle mens ungene var i gymsalen, men ellers har jeg ikke spist siden lunsj som var rundt 11 og idiotisk nok tenkte jeg ikke på at "bare litt mat til ungene siden det er pizzaboller og kake fra 13" ikke egentlig burde bety bare litt mat til meg også
Sulten!!! Og endelig maten klar!
Pleier jo ikke være detDu må ikke være travel
Alltid det du ;(Pleier jo ikke være det![]()
Hva ble det da?Ble visst ikke det likevel her
Det skal jeg gjøreTakk, det skal jeg klare
Du også!
Hehe, godt poengDa hadde det ikke vært så mye skrot der![]()
Så koselig med kjæresteturKb overnatter hos en kompis så jeg og mannen tar en tur på kongens utsikt