Skravletråd September

Da har jeg fått fryst ned to brett av tre brett med skillingsboller :D
Så stakkars mannen om de spiser mange før jeg står opp imorgen :p

God morgen.

Jeg og lillesøster har stått opp

De to eldste ungene er på badet. Mannen fikk ligge litt til. (etter å ha hjulpet meg litt på badet da. Jeg la en ferdig vasket lillesøster på gulvet og gikk for å finne klærene mine, klær og bleie til henne og alt sånn. Og kommer tilbake så har hun bæsjet. Da var det greit med mer enn to hender.

Ungene vil se på tv frem til frokost. Det skal helst være lenge til

Jeg er sulten....
Jeg har tross alt vært våken i snart to timer.

Kjedelig at det blir sånn " ekstra" men godt å høre at det er på vei til å bli bedre:)
Baby È liker ikke sove alene hun heller. Men slår tidvis til.
Ja håper det løsner helt snart, bekkenet mitt låste seg også helt så må selv til kiropraktor i tillegg og ble sykemeldt i 2 uker.
Er tøft å bli født, godt med mammakos da❤. Lillebror slår også til her i ny og ne:-). Men somregel når vi har besøk og kunne hatt masse hjelp:-P

Klatret en plass jeg
Jeg gikk fra 51. plass til plass 15 på skravlinga i går :p
Regner med jeg detter ned en god del hakk etterhvert, orker ikke skrive så mye hver kveld :)

Det gjør så godt å høre ❤ har sendt hjem mamma i dag, hun har vært hos meg mens jeg har vært dårlig siden mannen er på jobb.. så da blir det litt mer tid :) Ja hun er 8 uker nå :o og har akkurat bikket 5 kg ♡
Har hun blitt så stor allerede:-O

God morgen.

Jeg og lillesøster har stått opp

De to eldste ungene er på badet. Mannen fikk ligge litt til. (etter å ha hjulpet meg litt på badet da. Jeg la en ferdig vasket lillesøster på gulvet og gikk for å finne klærene mine, klær og bleie til henne og alt sånn. Og kommer tilbake så har hun bæsjet. Da var det greit med mer enn to hender.

Ungene vil se på tv frem til frokost. Det skal helst være lenge til

Jeg er sulten....
Jeg har tross alt vært våken i snart to timer.
God morgen:-). Vært våken i 2 timers tid her også:-). Avgårde på babysvømming om litt så måtte opp tidlig uansett:-).

God morgen:-). Vært våken i 2 timers tid her også:-). Avgårde på babysvømming om litt så måtte opp tidlig uansett:-).
Vi skal ikke noe ut av huset før 1230 så vi har god tid.

God morgen damer. Idag ble det sovemorgen på mor :) fikk sove heeelt til 8:30 :D

Back
Topp