Det er sykt bra så tidligSnart 650 innlegg på meg denne mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sykt bra så tidligSnart 650 innlegg på meg denne mnd
Godt jobbetJada, da har jeg krabbet fra 98.plass og til plass 40 frem til kl 21. Men det var før jeg satte inn et støt på utfordringen, så spent på neste oppdatering![]()
Den kommer rundt midnatt?
Vis vedlegget 194724
Den er nydelig, på topp 3Havsalt fra totenflak![]()
Havnet på 8 plass jeg, og skrev 129 innlegg i går kveldKlatret en plass jeg
Bra aktivitet det!! Skrev deromkring jeg også. Og klatret.Havnet på 8 plass jeg, og skrev 129 innlegg i går kveld![]()
Og så ble det fra 40.plass til 8 plass til sluttGodt jobbet![]()
Ja det hjalp iallefall ;-)Bra aktivitet det!! Skrev deromkring jeg også. Og klatret.
Ja, måtte vist det.. :/ mamma har vært hos meg også siden G han vært på jobb. Men nå er jeg bedre, mamma dratt hjem og mannen kommet hjem en turÅh. Du måtte og på antibiotika pga det ja. Men fordelene er at det virker forthusker jeg var så heldig at jeg ble syk av det i en helg og mamma var tilfeldigvis kommet på.overnatting den helga. Så hadde pass til jenta av både henne og mannen så de kunne avlaste hverandre når kolikken slo inn
![]()
Lykke tilHaha, takk. Får se hva det blir til nå etter gyn og evt når hans test blir tatt![]()
Snille mannfolk ♡Ja. Han tar godt vare på megtusen takk. Samme til deg ❤❤
Åja, var dere der i permisjon sist?Nei da fikk jeg lånt av tanta miviste den ikke ville bli brukt mye for vi hadde tidlig plan om å reise ned til egypt, men da var den kun på soverommet så gleder meg til vugge på stua denne gangen
![]()
Og så ble det fra 40.plass til 8 plass til slutt![]()
Flink du erDa har jeg fått fryst ned to brett av tre brett med skillingsboller
Så stakkars mannen om de spiser mange før jeg står opp imorgen![]()
God morgenGod morgen.
Jeg og lillesøster har stått opp
De to eldste ungene er på badet. Mannen fikk ligge litt til. (etter å ha hjulpet meg litt på badet da. Jeg la en ferdig vasket lillesøster på gulvet og gikk for å finne klærene mine, klær og bleie til henne og alt sånn. Og kommer tilbake så har hun bæsjet. Da var det greit med mer enn to hender.
Ungene vil se på tv frem til frokost. Det skal helst være lenge til
Jeg er sulten....
Jeg har tross alt vært våken i snart to timer.
He he det var noen plasser derJeg gikk fra 51. plass til plass 15 på skravlinga i går
Regner med jeg detter ned en god del hakk etterhvert, orker ikke skrive så mye hver kveld![]()
Ja må nesten det altsåTypisk jaja
Vi får prøve igjen senere![]()
Det ar godt han fikk sove tilsluttJa han fikk det og sovnet til slutt![]()