Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg også!Ååh, herlig ♡ Synes du nettopp var blitt gravid omtrent :')
Ca hver 4 timeHvor ofte blir topplista oppdatert egentlig?![]()
Åh. Du måtte og på antibiotika pga det ja. Men fordelene er at det virker fortDet var vist gaven fra Polen det... det er ikke noe gøy nei. Mamma måtte komme å være her med meg... men antibiotikaen har hjulpet og jeg føler meg mye bedre nå![]()
Ja. Han tar godt vare på megStakkars deggodt han passer på ! Masse godt bedring ♡
Mener det er hver 4 timeHvor ofte blir topplista oppdatert egentlig?![]()
Haha, takk. Får se hva det blir til nå etter gyn og evt når hans test blir tattJa, jeg også!
Håper det er deres tur nå♡
Jeg får gå inn og sjekke snart. Men ja, klatret en del. Hadde 18 innlegg i kveld da jeg begynte å skrive.Du har klatret mye nå
Kom ikke framSender over litt
Viktigst at du blir frisk da!Det var fullt utslag på bakteriell infeksjon så jeg er begynt på antibiotika. Håper bare på å bli frisk til mandag. Hadde heldigvis fri idag og imorgen. Men vil bli frisk nok til mandag. Første dag i ny stilling offisielt så ekstremt dårlig om jeg ikke kan komme
Er vist lett når man har lært teknikkenDet har ikke jeg tålmodighet til
Hehe han mangler balansen med andre ordDet ble absurd mye jobbing en periode der ja.
Men nå har han vært vel mye hjemme....
Ja. Første legen sa nårmhun så meg var at jeg så jaggu ikke noe bra ut. Og når hun så i halsen min va kommentaren bare "oj.. her så det ikke bra ut nei"Viktigst at du blir frisk da!
Godt du fikk antibiotika når du følte deg såpass dårlig
Kan prøveSender du over noen?
Neida for de som liker sånt, men hjemmelaget skillingsboller er utrolig mye bedreMakan til ork på deg så sent![]()
Er da vel ikke så ille å kjøpe noe på coop ;-)
Nei da fikk jeg lånt av tanta miJoda, det gjør nok det. Skikkelig gøy at han lagger selv da.laga han til største?
Havsalt fra totenflakNam, hvilken smak?![]()
Bra de arver noe etter far ogsåJa, men hun er mindre enn søstra daeller kun i vekt hun er nok lengre en storesøster på daværende tidspunkt . Noen har nok arvet pappa
![]()
Huff, gått med dette en stund du da?Ja. Første legen sa nårmhun så meg var at jeg så jaggu ikke noe bra ut. Og når hun så i halsen min va kommentaren bare "oj.. her så det ikke bra ut nei"