Skravletråd September

Hvor ofte blir topplista oppdatert egentlig? :)

Det var vist gaven fra Polen det... det er ikke noe gøy nei. Mamma måtte komme å være her med meg... men antibiotikaen har hjulpet og jeg føler meg mye bedre nå :)
Åh. Du måtte og på antibiotika pga det ja. Men fordelene er at det virker fort :) husker jeg var så heldig at jeg ble syk av det i en helg og mamma var tilfeldigvis kommet på.overnatting den helga. Så hadde pass til jenta av både henne og mannen så de kunne avlaste hverandre når kolikken slo inn :)

Blir nok serie på meg i noen timer før jeg klarer å sove igjen

Det var fullt utslag på bakteriell infeksjon så jeg er begynt på antibiotika. Håper bare på å bli frisk til mandag. Hadde heldigvis fri idag og imorgen. Men vil bli frisk nok til mandag. Første dag i ny stilling offisielt så ekstremt dårlig om jeg ikke kan komme
Viktigst at du blir frisk da!
Godt du fikk antibiotika når du følte deg såpass dårlig

Viktigst at du blir frisk da!
Godt du fikk antibiotika når du følte deg såpass dårlig
Ja. Første legen sa nårmhun så meg var at jeg så jaggu ikke noe bra ut. Og når hun så i halsen min va kommentaren bare "oj.. her så det ikke bra ut nei"

Joda, det gjør nok det. Skikkelig gøy at han lagger selv da. :) laga han til største?
Nei da fikk jeg lånt av tanta mi :) viste den ikke ville bli brukt mye for vi hadde tidlig plan om å reise ned til egypt, men da var den kun på soverommet så gleder meg til vugge på stua denne gangen ;)

Back
Topp