Mannen fikk kun turist visum til Norge sist så vi var tvunge til å reise dit om vi skulle få være sammen (han fikk ikke sett snuppa før hun var 5 uker utenom en dataskjerm).Åja, var dere der i permisjon sist?![]()
Så veldig glad det ikke er sånn nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen fikk kun turist visum til Norge sist så vi var tvunge til å reise dit om vi skulle få være sammen (han fikk ikke sett snuppa før hun var 5 uker utenom en dataskjerm).Åja, var dere der i permisjon sist?![]()
Hva skjedde med den?Der ble frokost ødelagt
Prøver en gang i blant ihvertfallFlink du er
Mannen maste så fælt ! Jeg hadde akkurat stått opp, så da mista jeg lystenHva skjedde med den?![]()
Det er jo greitVi skal ikke noe ut av huset før 1230 så vi har god tid.
God morgenGod morgen damer. Idag ble det sovemorgen på morfikk sove heeelt til 8:30
![]()
Fikk veldig mange i gårDet er sykt bra så tidlig![]()
Bra jobba altså!Havnet på 8 plass jeg, og skrev 129 innlegg i går kveld![]()
Du å jobba bra i gårBra jobba altså!
God morgenGod morgen jenter ! Sovet godt ?
Det er kjempebraHavnet på 8 plass jeg, og skrev 129 innlegg i går kveld![]()
Du får lære kroppen å hvile littGod morgen
Jeg skulle få sove så lenge jeg idag men kroppen min er ikke til å stole på
Ligger fortsatt i senga vel og merke.
Et vennepar med datter kommer idag, mann og datter er her alt mens moren er på jobb (jobber her en lørdag innimellom litt komplisert).
Kjenner kroppen ikke er enig med meg om at jeg endelig kan slappe av litt da.
Hvotfor det da?Der ble frokost ødelagt
Mista lystenHvotfor det da?
Bli hjemme da vel å send mann og barnGaaah! Kjenner at jeg ikke vil i bursdag til svigermor idag. Har vært en ganske turbulent uke. Men får bite i der sure eple å sette på ett smil
Er lurt å ha det i frysenPrøver en gang i blant ihvertfallskulle fått laget skoleboller også som blir fryst ned
sammen med sjokoladeboller! Om vi får til å amme denne gangen var det jo viktig med masse lett "mat"
![]()
Vi gjorde det alle sammen i grunnDu å jobba bra i går
JaVi gjorde det alle sammen i grunn![]()