En av mine favoritterPepperoni hadde vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En av mine favoritterPepperoni hadde vi
HavsaltHva slags potetgull?
Høres bra utSå deilig med dusj og pizza![]()
Åja, jeg veit ♡ nyter det litt ekstra når vi er alene. Også må jeg opp meg melkeproduksjonen etter å ha hatt min første brystbetennelse så da er det greit å holde henne der mest muligBaby som sover på brystet... det er en kort tid av livet.... nyt det
Masse masse lykke til ♡♡Absolutt gyldig unnskyldning! Hvordan går det med deg og bebis?
Går bare fint her. Skal til gyn på fredag, etter henvisning om utredning fra fastlege. Er så spent![]()
Så bra!! Er hun gammel?Ja en i familien, men ikke nærmeste. Moren til samboers tremening
Lille elsker henne <3
Ah sånn å forståLitt av hvert
Må ordne litt annonser jeg har liggende ute bl.a![]()
Kb sin ogsåEn av mine favoritter![]()
MannfolkTja vet ikke hvor langt han har kommet, får bare unnvikende svar om jeg spør, men vugge skulle jeg få og han driver vist med den![]()
Hun strikker ja ❤ snart ferdig med det![]()
Vis vedlegget 194706
Sørlandschips?Havsaltden er best!
Ja, men hun er mindre enn søstra daDeilig med hjelpHåper du har blitt mye bedre <3 8 uker ja, og 5 kg er jo så godt
![]()
Kan jeg være med?Om en uke
Klart det søta ❤Kan jeg være med?![]()
Dwt tror jeg på
Nå er det snacksHøres bra ut![]()
Skal se senkveld og egentlig vaskeHva gjør dere i kveld ??
Åja, jeg veit ♡ nyter det litt ekstra når vi er alene. Også må jeg opp meg melkeproduksjonen etter å ha hatt min første brystbetennelse så da er det greit å holde henne der mest mulig
Uff da, håper alle blir funnet igjen
Takk, blir en fin helg![]()
Masse masse lykke til ♡♡
Vi har det fint, hun vokser litt for fort da. Til storesøstera sin fornøyelse og min skrekk![]()