Skravletråd September

Baby som sover på brystet... det er en kort tid av livet.... nyt det
Åja, jeg veit ♡ nyter det litt ekstra når vi er alene. Også må jeg opp meg melkeproduksjonen etter å ha hatt min første brystbetennelse så da er det greit å holde henne der mest mulig

Absolutt gyldig unnskyldning! Hvordan går det med deg og bebis? :D

Går bare fint her. Skal til gyn på fredag, etter henvisning om utredning fra fastlege. Er så spent :D
Masse masse lykke til ♡♡

Vi har det fint, hun vokser litt for fort da. Til storesøstera sin fornøyelse og min skrekk :p

Deilig med hjelp:) Håper du har blitt mye bedre <3 8 uker ja, og 5 kg er jo så godt :)
Ja, men hun er mindre enn søstra da :p eller kun i vekt hun er nok lengre en storesøster på daværende tidspunkt . Noen har nok arvet pappa ;)

Åja, jeg veit ♡ nyter det litt ekstra når vi er alene. Også må jeg opp meg melkeproduksjonen etter å ha hatt min første brystbetennelse så da er det greit å holde henne der mest mulig

Auda, brystbetennelse hørtes ikke godt ut.

Jeg har ammet 2,5 barn nå (yngste er jo ikke ferdig ammet enda) og bank i bordet, ingen betennelse enda

Uff da, håper alle blir funnet igjen:)

Takk, blir en fin helg:D

Finner dem gjerne tilslutt :) Det bare.. Kan fort ta mange timer, over flere dager..

Godt med en hyggelig plan for helgen da ;)

Masse masse lykke til ♡♡

Vi har det fint, hun vokser litt for fort da. Til storesøstera sin fornøyelse og min skrekk :p

Takk! :)

Haha, hvor gammel er hun blitt nå? Er vel fort sånn at de små alltid vokser kjapt.. Plutselig er de konfirmanter :p

Back
Topp