Skravletråd September

Det er alltid deilig:D
Planer i helga?

Njæ. Håper på å kunne hente meg inn litt, men godt mulig jeg må på fjellvandring med stepappa for å finne de siste sauene..
Enn du?

Jeg skylder på bebis ♡ og sommer:p
Hvordan er der med deg?

Absolutt gyldig unnskyldning! Hvordan går det med deg og bebis? :D

Går bare fint her. Skal til gyn på fredag, etter henvisning om utredning fra fastlege. Er så spent :D

Lov å la dem sove borte, mine har vel bare egentlig knapt nok noen gang spurt om det. (utover at de vil ha meg til å spørre tante/onkel om vi kan bytte litt barn)

Jau. Er ganske "trygt" for meg, da hennes beste venninne er min 6 år gamle søster (så.. hun er strengt tatt bare på overnatting hos besteforeldre) :p
Har du og søsknene dine jevngamle barn? (Mtp byttelåning)

Njæ. Håper på å kunne hente meg inn litt, men godt mulig jeg må på fjellvandring med stepappa for å finne de siste sauene..
Enn du?
Er sauene savnet?:)
Jeg skal med mellomste i barneselskap i morgen og 50 års lag på kvelden:)

Er han treig ? :p
Er det strikket?
Tja vet ikke hvor langt han har kommet, får bare unnvikende svar om jeg spør, men vugge skulle jeg få og han driver vist med den :p

Hun strikker ja ❤ snart ferdig med det :D
1472842836047.jpg

Sofatjeneste resten av kvelden:D
Må bare henge opp en klesvask og hente potetgull:P

Det gjør så godt å høre ❤ har sendt hjem mamma i dag, hun har vært hos meg mens jeg har vært dårlig siden mannen er på jobb.. så da blir det litt mer tid :) Ja hun er 8 uker nå :eek: og har akkurat bikket 5 kg ♡
Deilig med hjelp:) Håper du har blitt mye bedre <3 8 uker ja, og 5 kg er jo så godt :)

Er sauene savnet?:)
Jeg skal med mellomste i barneselskap i morgen og 50 års lag på kvelden:)

De ble sendt opp på fjellet før sommeren, og de fant bare 1/3 av dem da de lette forrige helg.. (.. Og de gjenværende har ikke gps på seg...)

Høres ut som en travel lørdag! Dere får kose dere masse i alle fall :D

Back
Topp