Skravletråd September

Håper du er i mål:D
Jeg mangler en i seng;)

Mannen legger de to eldste nå, de har vært her og fått nattakos av meg som har "sylemeldt" meg med luft i magen som gir luftsmerter (og varslet dem o hvilken vei nevnte luft må ut så da vil de ikke være sammen med meg)

Hehe. Var vanskelig å si nei da hun spurte i dag: "kan jeg vær så snill vær så snill vær så snill vær så snill ......." :p

Du har vært effektiv i dag da. Lov å belønne seg med litt sofatid da ;)

Lov å la dem sove borte, mine har vel bare egentlig knapt nok noen gang spurt om det. (utover at de vil ha meg til å spørre tante/onkel om vi kan bytte litt barn)

He he store problem hos deg

Ikke sant

Jeg bare kommenterte at helg eller ei, det er for sent å begynne ¨gi yngste kveldsmat klokken åtte. De legger seg offisielt sett åtte begge to, i praksis ofte litt senere, og hun viser tegn på å egentlig trenge mer 1930. Og i alle fall SENG innen 20, for hun diller og glir ut av hele greia når hun skal spise så sent.

Mannen legger de to eldste nå, de har vært her og fått nattakos av meg som har "sylemeldt" meg med luft i magen som gir luftsmerter (og varslet dem o hvilken vei nevnte luft må ut så da vil de ikke være sammen med meg)
God bedring til deg:)

Back
Topp