Skravletråd September

En i seng, mannen forer de andre to, På tide å få dem i seng. Tid for meg og sofa.

Godt å få slappet av i sofaen litt da :) Mi stakk av på overnatting i dag , så jeg fikk godt med sofatid i kveld :D

Her ligger vi henslengt i sofaen

Jeg har slengt meg ned der, brått oppblåst med luftsmerter følte jeg det var en fin løsning. Men kommuniserer med ungene også da. Eldstemann har et "problem". Foten har sovnet. Mellomste har også et,det er like før hun sovner :P

Jeg har slengt meg ned der, brått oppblåst med luftsmerter følte jeg det var en fin løsning. Men kommuniserer med ungene også da. Eldstemann har et "problem". Foten har sovnet. Mellomste har også et,det er like før hun sovner :p
He he store problem hos deg

Godt å få slappet av i sofaen litt da :) Mi stakk av på overnatting i dag , så jeg fikk godt med sofatid i kveld :D

Ahh, slikt finner ikke mine på. Men jeg HAR allerede bakt pizzaboller og laget gele (og kake ordner den andre mamma'en, eldstemann feirer brusdag i morgen sammen med en kompis fra klasen) så sånn bortsett fra at jeg selvsagt burde ta meg av klesvask og hjelpe mannen med kjøkkenet så.... vel, sofaen er fin.

Uff da
Gpdt med hvile da

Ja, blir greit! Stepappa tenkte mulig dra meg på fjellet på "sauejakt" i morgen dog.. Så spørs hvor mye jeg får hvilt :p

Ahh, slikt finner ikke mine på. Men jeg HAR allerede bakt pizzaboller og laget gele (og kake ordner den andre mamma'en, eldstemann feirer brusdag i morgen sammen med en kompis fra klasen) så sånn bortsett fra at jeg selvsagt burde ta meg av klesvask og hjelpe mannen med kjøkkenet så.... vel, sofaen er fin.

Hehe. Var vanskelig å si nei da hun spurte i dag: "kan jeg vær så snill vær så snill vær så snill vær så snill ......." :p

Du har vært effektiv i dag da. Lov å belønne seg med litt sofatid da ;)

Haha, naboene kan slutte å bry seg:P
Ja det syns jeg også
Men umulig å unngå dem :o

Men men ringeklokka blir nok demontert når lillebror kommer :p

Det er ikke å hvile

Absolutt ikke. De har ikke gps heller, så.. Har rota seg så bort på fjellet at vi kan regne på tiiimesvis med fjellvandring.. :P

Vært ute i nesten hele dag med en bhg venninne til jentungen ;) Kjempe koselig ❤️ Nå er det avslapping i sofaen og ta igjen noen sider her ;)

Jentungen sovnet vistnok uten smokk på kun 10 min i dag :D 2 dagen og lover bra dette.
Så godt hun sovnet fort uten smokk, hjalp nok at hun sikkert har hatt mye å gjøre idag :)

Back
Topp