Blir bra detDet blir nok herlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir bra detDet blir nok herlig!
Må vist det! Blir veldig mange da! Huff!He he må spare på de
Nei ser på det som helt normalt dessverre.Du synes ikke det nei
Nesten alt. Pappa lager vist vugge, samt at min stemor lager vognteppe og skal sy sengetøy til minste dynaAkkurat jahar du alt i boks?
Vurderer det stærkt ! Det burde du å daDu må sove![]()
Så braBedre og bedre for hver dag
Hun sliter litt med luft nå og da spesielt nå som jeg går på antibiotika men ellers så er hun fornøyd bare jeg er i nærheten og bærer henne helst. Hvordan er det med lillebror? Fant kiropraktor noe?
Det hae jegNei ser på det som helt normalt dessverre.
Har du prøvd noe for søvnproblemene dine?
Har ikke tidVurderer det stærkt ! Det burde du å da
Hva skal de spise?Nei måtte bli med ut gitt. Skal sende en vogn å de ande skal spise mat
Blir alltid mye bamserMå vist det! Blir veldig mange da! Huff!
Så bra daEndelig hjemmejeg og mannen har hatt noen timer med barnefri, lille har fått en ny favoritt barnevakt
![]()
ikke jeg hellerHar ikke tid
Ble middags glass på snuppaHva skal de spise?
Krysser fingre for at det har effektJa nå har jeg mast såpass lenge om noe sånt også for mannen blir også frustrert over at hun ikke har større ord forråd men hjelper jo ikke at han snakker også hører hun kanskje noen ulike arabiske dialekter i løpet av uka men ikke så variert som for eksempel blaze eller little pet shop på arabisk, så blir spennende å se om teorien min stemmer.
HelgeroaHvilken Bhg går han ? I ?
Hvem datet du idag?Lunsj på Gbare å vente på daten min
Dukket det ikke opp?Ingenting tydeligvis
åja, men bodde ikke du på verningen ?Helgeroa![]()
En venninneHvem datet du idag?![]()