Skravletråd September

Bedre og bedre for hver dag :)
Hun sliter litt med luft nå og da spesielt nå som jeg går på antibiotika men ellers så er hun fornøyd bare jeg er i nærheten og bærer henne helst. Hvordan er det med lillebror? Fant kiropraktor noe?
Så bra:-). Joda kiropraktor fant litt stiv rygg og bekken så er på bedringens vei:-). En del gråt og uro spesielt på ettermiddagen og frem til 8 tiden ca. Og ikke fullt så begeistret for vogn og bilstol. Bruker en del tid på å roe han nok til å akseptere å bli med på tur uten hyling fra vi drar til vi er hjemme. Gåturer må vi stoppe noen ganger da for våkner somregel noen ganger

Endelig hjemme :) jeg og mannen har hatt noen timer med barnefri, lille har fått en ny favoritt barnevakt :D

Ja nå har jeg mast såpass lenge om noe sånt også for mannen blir også frustrert over at hun ikke har større ord forråd men hjelper jo ikke at han snakker også hører hun kanskje noen ulike arabiske dialekter i løpet av uka men ikke så variert som for eksempel blaze eller little pet shop på arabisk, så blir spennende å se om teorien min stemmer.
Krysser fingre for at det har effekt:)

Back
Topp