Åååh! Lille O snudde seg ❤ Til tross for at høyrearmen ikke samarbeider når hun vil. Herremin, stolt mamma! Ho har funnet ut at hvis ho kravler til kanten av matta, så får hun hjelp rundt hvis hun legger seg på siden. Disse fantastiske små ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herligÅååh! Lille O snudde seg ❤ Til tross for at høyrearmen ikke samarbeider når hun vil. Herremin, stolt mamma! Ho har funnet ut at hvis ho kravler til kanten av matta, så får hun hjelp rundt hvis hun legger seg på siden. Disse fantastiske små ❤
ÅååÅååh! Lille O snudde seg ❤ Til tross for at høyrearmen ikke samarbeider når hun vil. Herremin, stolt mamma! Ho har funnet ut at hvis ho kravler til kanten av matta, så får hun hjelp rundt hvis hun legger seg på siden. Disse fantastiske små ❤
Ja. Det er irriterende sent! Kan jobbe. Hente unger. Hente posten på vei hjem, men den var ikke kommet...Oj det var sent
Her var ddet rundt 14 før
Hvordan hadde det gått ellers?Da har vi hentet storebror i bhg igjen. 15 min soving der i dag, de prøvde å få han til å sove mer men han lå og hylte i vognen da jeg hentet han mens ene ansatte prøvde å trille litt på vognen
Merkelug i grunnJa. Det er irriterende sent! Kan jobbe. Hente unger. Hente posten på vei hjem, men den var ikke kommet...
Herlig! Skjønner godt du er stolt!Åååh! Lille O snudde seg ❤ Til tross for at høyrearmen ikke samarbeider når hun vil. Herremin, stolt mamma! Ho har funnet ut at hvis ho kravler til kanten av matta, så får hun hjelp rundt hvis hun legger seg på siden. Disse fantastiske små ❤
Bedre og bedre. Hvordan er det med dere?Heihvordan går det ?
![]()
Så godt å høre at jeg er savnet ❤Så koselig
Har savnet deg!![]()
Enn det! Tiden flyr!! Lykke til med det forestående ❤Hvordan går det med deg? Satt å tenkte på den mnd du skrev du skulle fødeDenne gangen sitter jeg her og venter
![]()
Ja! Barcelona?Jeg er jo borte deler av den![]()
Huff, nå får han bare komme snart altsåGodt det desatser på at du snart er kvitt brystbetennelsen.
Nei etter å ha kunnet krysse av hemoroider på min mentale liste over alt man kan få under et svangerskap er jeg mer klar enn noen sinne til lillebror kommer, forhåpentligvis i slutten av september![]()
Yes yes stemmer detJa! Barcelona?![]()
Det kan vi alltids gjøre noe medNå var det stille hee inne
Du mener det jaDet kan vi alltids gjøre noe med![]()
Nja hadde grått litt av og til men når de hadde vært ute samt under måltid hadde han vært i strålende humørHvordan hadde det gått ellers?
Synes de pånnebandene er så søteÅ da er hun heldigDet var jo kjempe fint
![]()