Skravletråd September

Minn meg på at jeg må lage pizzasnurrer til en halv bataljon i kveld (og noen til fryseren)

Klasseselskap for guttungen og en kompis i morgen. Moren til kompisen lager også, så derfor trenger jeg bare til en halv gjeng

Og jeg er igang med gelen.
Hun lager kaken.

Greit å dele på
Kjekt når man er to:)

Ja, ikke sant? Det har jeg min neste.

Hadde det vært rene størrelse? 98-104-110-116 hver for seg. Lettere. Eller både 98/104 og 104/110 erc

Jeg kjøpte nemlig strømpebukser til begge jentene. Eldste har vokst ut av 98/104 med sine 111 cm, men 110-116 har hun en stund. Men det går, ettersom vi heldigvis hadde den vanskeligste tiden da barnet er 104-110 i sommer, og da brukte hun ikke strømpebukser :-)
Samme str på din mellomste og min minste da:)
110/116 blir i største laget...
Vet noen butikker (Cubus?) kjører rene størrelser, men man handler jo ikke alt på et sted?!:rolleyes:

Samme str på din mellomste og min minste da:)
110/116 blir i største laget...
Vet noen butikker (Cubus?) kjører rene størrelser, men man handler jo ikke alt på et sted?!:rolleyes:
Cubus handler vi en del på, bl.a disse strømpebuksene, og også tynne genser og t-skjorter er også delt.

Men buksene er i det minste rene da
Og skjortene.

Jaja Netflix og viaplay vil vi ikke ha men noe som ligner bare arabisk det har vi plutselig fått oss :p mannen syns 90 kr mnd var dyrt da, men han burde være fornøyd for nå kan snuppa se på arabiske barnefilmer osv. Håper det hjelper på språket hennes!
Så lurt med tanke på språket:)

gjør det :D
jada :) endelig går det greit å levere igjen etter ferien. Får hun så vidt med hjem og har ikke tid til å si hadet :p
littegrann ja :p
høres bra ut :)
skjønner det
det er så koselig her nå :D mangler bare gardinene som er på loftet :p

Ja, mere liv på fb gruppen egentlig
Slet litt ved levering med 4 åringen her også etter ferien:)

Vaska kjøkkengulvet og akkurat under der vesla sitter og spiser i stua. Det var mest flekkete. Nå må bare alt pakkes så er vi klare til hyttetur om noen timer.

Var slett ikke så dumt det nei. Har flyttet nå. Men sannelig ikke så langt dra devoldfabrikken.... Der er vel og merke ikke fabrikk lenger. Men lagerutsalg er der. (og mye andre fine butikker og outlet)

Så lurt med tanke på språket:)
Ja nå har jeg mast såpass lenge om noe sånt også for mannen blir også frustrert over at hun ikke har større ord forråd men hjelper jo ikke at han snakker også hører hun kanskje noen ulike arabiske dialekter i løpet av uka men ikke så variert som for eksempel blaze eller little pet shop på arabisk, så blir spennende å se om teorien min stemmer.

Vaska kjøkkengulvet og akkurat under der vesla sitter og spiser i stua. Det var mest flekkete. Nå må bare alt pakkes så er vi klare til hyttetur om noen timer.
Hund er praktisk.

Ingrid fikk skalk i dag. Mest smuler utenpå magen. Løftet henne opp, kostet av henne og dro og leverte unger. Vel hjemme fantes ikke en smule på gulvet ;-)

Back
Topp