Jeg har også en som er akkurat litt stor for 110/116, da er ser 122/128!!Helt enig der. Her blir 98/104 litt lite mens 110/116 ofte blir stort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også en som er akkurat litt stor for 110/116, da er ser 122/128!!Helt enig der. Her blir 98/104 litt lite mens 110/116 ofte blir stort!
Hva liker dere da?Har en venninne som kommer på "jentekveld" i kveld. Vi har ikke hatt det på nesten 1 år nå. Men hva skal jeg lage av mat??
Det er nok lurt.Benytter sjansen til å gjøre litt hjemme![]()
Godt dere kan dele på det jaMinn meg på at jeg må lage pizzasnurrer til en halv bataljon i kveld (og noen til fryseren)
Klasseselskap for guttungen og en kompis i morgen. Moren til kompisen lager også, så derfor trenger jeg bare til en halv gjeng
Og jeg er igang med gelen.
Hun lager kaken.
Greit å dele på
Trenger bare gå kjapt over da og heller ta ting som det kommerJeg skal prøve å helgevaske huset før vi kjører på hytta. Men så selv jeg la lista litt høyt.
Kjenner problemet. Vi er i en periode nå hvor alt enten er for stort eller for lite.Delestørrelser er dumme greier.
Min datter er 8 mnd. Rundt 87-88 cm lang og 8,5 kilo. Hun bruker litt 68 og litt 74 avhengig av om det er arvet (=tromlet mange ganger og ferdig krympet) eller nytt
Hun trengte nye strømpebukser.
62/68 blir for knapt det skjønner jeg jo.
75/80 er...![]()
For stort. Lenge.
Blir jo altfor stort!Jeg har også en som er akkurat litt stor for 110/116, da er ser 122/128!!
Jobber med saken. Skal bare legge fra meg tlf førstTrenger bare gå kjapt over da og heller ta ting som det kommer![]()
Bukser må vi ha med strikk som kan strammes inn i livet. Strammes max.Blir jo altfor stort!
Også er jo alt i ulike str overalt også ikke bare ulik passform!
Også bukser i 104 sklir ned fordi hun er så smal
Ja det er jo en fordelJobber med saken. Skal bare legge fra meg tlf først![]()
Er så mange oster jeg må holde meg unna nå som jeg er gravidSå koselig da
Jeg hadde kanskje servert ost og kjeks..![]()
Jeg havnet på nachos etter tacoforslag herHva liker dere da?
Kan jo ha alt fra pizza, indisk, norsk eller kinesisk da![]()
Ah sånn å forståNei ikke noe særlig. Det er bare tråder om spørsmål også blir det med det ene svaret på en måte
Vel slike bukser er det ikke mange av her.Bukser må vi ha med strikk som kan strammes inn i livet. Strammes max.
Ha haHun er ikke så glad i kylling :O (aner ikke hvordan det går an)
LurtJeg havnet på nachos etter tacoforslag her![]()
Kommer du hit etterpå?Benytter sjansen til å gjøre litt hjemme![]()
Det skal jeg og mannen ha på søndagHa ha
Lasagne?
Det er detDeilig med rolig start på dagen![]()
Heldig du daVi hadde mye Janus til de to eldste.
Jeg kunne nemlig trille en litt lang trilletur og da var jeg på fabrikkutsalget på janusfabrikken i Arna der klærene lages....