Skravletråd September

Åååh! Lille O snudde seg ❤ Til tross for at høyrearmen ikke samarbeider når hun vil. Herremin, stolt mamma! Ho har funnet ut at hvis ho kravler til kanten av matta, så får hun hjelp rundt hvis hun legger seg på siden. Disse fantastiske små ❤

Åååh! Lille O snudde seg ❤ Til tross for at høyrearmen ikke samarbeider når hun vil. Herremin, stolt mamma! Ho har funnet ut at hvis ho kravler til kanten av matta, så får hun hjelp rundt hvis hun legger seg på siden. Disse fantastiske små ❤
Så herlig

Da har vi hentet storebror i bhg igjen. 15 min soving der i dag, de prøvde å få han til å sove mer men han lå og hylte i vognen da jeg hentet han mens ene ansatte prøvde å trille litt på vognen

Ååå :) Så fantastisk herlig da :)

Oj det var sent
Her var ddet rundt 14 før
Ja. Det er irriterende sent! Kan jobbe. Hente unger. Hente posten på vei hjem, men den var ikke kommet...

Herlig! Skjønner godt du er stolt!

Hvordan går det med deg? Satt å tenkte på den mnd du skrev du skulle føde :) Denne gangen sitter jeg her og venter:o
Enn det! Tiden flyr!! Lykke til med det forestående ❤

Godt det de :) satser på at du snart er kvitt brystbetennelsen.

Nei etter å ha kunnet krysse av hemoroider på min mentale liste over alt man kan få under et svangerskap er jeg mer klar enn noen sinne til lillebror kommer, forhåpentligvis i slutten av september :)
Huff, nå får han bare komme snart altså :) alt vi skal igjennom iløpet av et svangerskap.. men det er så verd det!

Back
Topp