Ja, det er deilig, RonjaGod morgen
Godt dere har fått god rytme på døgnet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er deilig, RonjaGod morgen
Godt dere har fått god rytme på døgnet![]()
He he må være detEffektiv før andre har gnidd søvnen ut av øynene![]()
Ja jeg også, jeg må vel bare være flinkere til å legge meg ;-)Hehe håper du finner den rytmen også etterhvert![]()
Ja, håper du får noen timer senere. Vondt å sove for lite.Ja veldog tidlig.
Får sove litt senere
Ja, det er godt med en hjemmedag en gang i blandtGodt med en rolig dag da
Får håpe det går seg greit tilJa det var litt tøft, begynte i går så håper og regner med at det blir bedre utover neste ukeSå har skal til hun at vi skal sove hos hun når hun ikke skal ha smokken lenger
Litt hardt for meg å ligge på gulvet.. Men heldig vis er det mannen sin tur i natt
![]()
Trengte litt søvn daGod morgen! Ligger 1,5 time bak mitt eget skjema allerede. Skulle stå opp sju, vaske bad klokka 08, og nå klokka ni skulle lillemor sove første dupp. Vel, vi har akkurat våkna...
Ja, hun bråsnudde døgnet her før forrige helgGod morgenSkjønner at det blir en tilvending på deg å når rutinen endres
![]()
(Har du byttet nick forresten?)
Har noen planer jaJa, håper du får noen timer senere. Vondt å sove for lite.
Ja, det er godt med en hjemmedag en gang i blandtTror lille O setter pris på det også, hun blir sliten hun og.
Planer for dagen du da?
ikke stort egentligplaner for dagen?
sovet godt ?God morgen hope
full dag da ?Må på apoteket
Hente kb og kompis
Få i kb mat
Kjøre de på trenimg
ja det var smartVære hjemme med jentungen siden bhg er stengtSå får se om vi finner på noe med noen andre fra bhg
![]()
åja skjønnerHan blir utredet via BUP![]()
effektivKb kjørt til skolen
Jeg har ryddet kjøkken og vasket gangen
økedøgn ?Jaa, det vil jeg siMen O spiste sikkert 4 ganger i natt :-O Pleier bare å spise 1.
fort å bli detHaha, nei. Men jeg har jo vært bortskjemt![]()
Ekke det litt deilig da ?God morgen! Ligger 1,5 time bak mitt eget skjema allerede. Skulle stå opp sju, vaske bad klokka 08, og nå klokka ni skulle lillemor sove første dupp. Vel, vi har akkurat våkna...
God morgenGod morgen
Vært en hard natt, avvenning av smokk på jentungen og dermed så sover en av oss inne på rommet hennes når hun våkner og i natt ble det megKjenner det i dag
Vondt og ubehagelig for hofta
![]()
Det gjør vi å, får se hvordan det er utover i neste ukeHåper det går bra da
Lykke tilDet gjør vi å, får se hvordan det er utover i neste uke
Nei har ikke detikke stort egentligfår besøk av en venninne
sovet godt ?
full dag da ?
ja det var smart
åja skjønner
effektiv
økedøgn ?
fort å bli det
Ekke det litt deilig da ?
Ja det satser vi påFår håpe det går seg greit tilMen du har vel en madrass? :-O Ikke at det kanskje gjør alt bedre, men. Fint dere bytter på.
Jo, men må rekke å helgevaske huset før vi skal på hyttetur. Og jeg er ikke kjent for å være effektiv.Ekke det litt deilig da ?
å hvorfor ikke ?Nei har ikke det
Du da?
Blir litt opptatt ja
Åja dasåJo, men må rekke å helgevaske huset før vi skal på hyttetur. Og jeg er ikke kjent for å være effektiv.
Det blir en vane til sluttJa, hun bråsnudde døgnet her før forrige helgOg hodet mitt henger ikke helt med enda. Men jeg er for dårlig på å legge meg tidsnok!
Ja, bytta nick![]()