Skravletråd September

God morgen! Ligger 1,5 time bak mitt eget skjema allerede. Skulle stå opp sju, vaske bad klokka 08, og nå klokka ni skulle lillemor sove første dupp. Vel, vi har akkurat våkna...

Ja det var litt tøft, begynte i går så håper og regner med at det blir bedre utover neste uke ;) Så har skal til hun at vi skal sove hos hun når hun ikke skal ha smokken lenger ;) Litt hardt for meg å ligge på gulvet.. Men heldig vis er det mannen sin tur i natt ;)
Får håpe det går seg greit til :-) Men du har vel en madrass? :-O Ikke at det kanskje gjør alt bedre, men. Fint dere bytter på.

God morgen :) Skjønner at det blir en tilvending på deg å når rutinen endres ;)
(Har du byttet nick forresten?)
Ja, hun bråsnudde døgnet her før forrige helg :-P Og hodet mitt henger ikke helt med enda. Men jeg er for dårlig på å legge meg tidsnok!

Ja, bytta nick :-P

Ja, håper du får noen timer senere. Vondt å sove for lite.

Ja, det er godt med en hjemmedag en gang i blandt :) Tror lille O setter pris på det også, hun blir sliten hun og.

Planer for dagen du da?
Har noen planer ja
Venter bare på posten før jeg setter i gang

planer for dagen?
ikke stort egentlig :) får besøk av en venninne
God morgen hope
sovet godt ?
Må på apoteket
Hente kb og kompis
Få i kb mat
Kjøre de på trenimg
full dag da ?
Være hjemme med jentungen siden bhg er stengt ;) Så får se om vi finner på noe med noen andre fra bhg ;)
ja det var smart :)
Han blir utredet via BUP:)
åja skjønner :)
Kb kjørt til skolen
Jeg har ryddet kjøkken og vasket gangen
effektiv
Jaa, det vil jeg si :-) Men O spiste sikkert 4 ganger i natt :-O Pleier bare å spise 1.
økedøgn ? :)
Haha, nei. Men jeg har jo vært bortskjemt :-P
fort å bli det :p
God morgen! Ligger 1,5 time bak mitt eget skjema allerede. Skulle stå opp sju, vaske bad klokka 08, og nå klokka ni skulle lillemor sove første dupp. Vel, vi har akkurat våkna...
Ekke det litt deilig da ?

God morgen :)
Vært en hard natt, avvenning av smokk på jentungen og dermed så sover en av oss inne på rommet hennes når hun våkner og i natt ble det meg :( Kjenner det i dag :o Vondt og ubehagelig for hofta :(
God morgen :) uff, kjedelig med hofta da. Første natta uten smokk?

Får håpe det går seg greit til :-) Men du har vel en madrass? :-O Ikke at det kanskje gjør alt bedre, men. Fint dere bytter på.
Ja det satser vi på :) Joda, har madrass, men jeg har en litt stor mage i tillegg som gjør at madrassen synker til gulvet :p Ja grei fordeling syns jeg

Ja, hun bråsnudde døgnet her før forrige helg :-P Og hodet mitt henger ikke helt med enda. Men jeg er for dårlig på å legge meg tidsnok!

Ja, bytta nick :-P
Det blir en vane til slutt ;) Merker at å skulle ha barnepass en helg blir mer sove ut helg :p Om vi skal noe en lørdag så må vi nesten ha barnefri fredag for å komme oss mitt til lørdag :p

Ja det tok litt tid før jeg koblet at du hadde byttet :p

Back
Topp