Skravletråd September

God morgen:-). Tidlig morgen her, regnet styrer på ute og jeg er fristet til å ta en kosedag inne med de 2 søte små med en stor kopp kakao :-)

God morgen :)
Vært en hard natt, avvenning av smokk på jentungen og dermed så sover en av oss inne på rommet hennes når hun våkner og i natt ble det meg :( Kjenner det i dag :o Vondt og ubehagelig for hofta :(
God morgen:)
Og lykke til med smokkeslutt!

God moren alle :-) Er så trøtt at det verker i øya :-P Lille pleier å sove til 9-10, men i det siste hun justert liggetiden sin til 19-20 og da blir det tidligere opp gitt :-) Mor har ikke helt kommet inn i den rytmen enda :-P
God morgen:)
Godt dere har fått god rytme på døgnet:)

God moren alle :) Er så trøtt at det verker i øya :p Lille pleier å sove til 9-10, men i det siste hun justert liggetiden sin til 19-20 og da blir det tidligere opp gitt :) Mor har ikke helt kommet inn i den rytmen enda :p
Hehe håper du finner den rytmen også etterhvert;)

God morgen :)
Vært en hard natt, avvenning av smokk på jentungen og dermed så sover en av oss inne på rommet hennes når hun våkner og i natt ble det meg :( Kjenner det i dag :eek: Vondt og ubehagelig for hofta :(
God morgen. Ja lan skjønne du er trøtt da. Håpe du får noe hvile i løpet av dagen

Back
Topp