Ikke bare bareGod moren alleEr så trøtt at det verker i øya
Lille pleier å sove til 9-10, men i det siste hun justert liggetiden sin til 19-20 og da blir det tidligere opp gitt
Mor har ikke helt kommet inn i den rytmen enda
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke bare bareGod moren alleEr så trøtt at det verker i øya
Lille pleier å sove til 9-10, men i det siste hun justert liggetiden sin til 19-20 og da blir det tidligere opp gitt
![]()
Yes det gjorde vi
OK flott hotell er i orden . : ) håper hun fikk det hun ønsket. Mine selger også i disse dagerVae budrunde på mamma sitt hus
Men du har veldig lyst på?Behøver den ikke altså![]()
Håper du får tid til det mesteDet skal jeg prøve påMen må kombinere med litt soving på dagen og levering/henting i bhg
litt strikking også
![]()
TakkGod bedring
Ja altfor tidlig , tror det blir en rolig dag her
Så du jeg hadde rett?Vi får nå se
Du får klore deg fastden er min
Burde det![]()
det hørtes koselig utGod morgen. Tidlig morgen her, regnet styrer på ute og jeg er fristet til å ta en kosedag inne med de 2 søte små med en stor kopp kakao
![]()
Ja jeg prøverDu får klore deg fast![]()
Det blir braMånden permisjonen starter.... Det gledes
God morgenGod morgen alle sammen
Vært våken siden 4.30
Hva skal dere på sykehuset ?Sykehus med mellomste og så jobb
Du da?
God morgen HopeGod morgen jenter![]()
God morgenGod morgen
Vært en hard natt, avvenning av smokk på jentungen og dermed så sover en av oss inne på rommet hennes når hun våkner og i natt ble det megKjenner det i dag
Vondt og ubehagelig for hofta
![]()
God morgenGod moren alleEr så trøtt at det verker i øya
![]()
I full svingGod morgen Hope![]()
Huff så tidligGod morgen alle sammen
Vært våken siden 4.30
Hehe håper du finner den rytmen også etterhvertGod moren alleEr så trøtt at det verker i øya
![]()
God morgen. Ja lan skjønne du er trøtt da. Håpe du får noe hvile i løpet av dagenGod morgen
Vært en hard natt, avvenning av smokk på jentungen og dermed så sover en av oss inne på rommet hennes når hun våkner og i natt ble det megKjenner det i dag
Vondt og ubehagelig for hofta
![]()