Skravletråd September

Du er jo allerede dreven da:D
August var ikke såå travel:P
Hehe, takk :) Men du er bare en racer ;) Godt forbilde for meg i allefall :D Hehe, nei da ble det litt tid allikavel ;) Jeg var utrolig sløv og sliten, og gledet meg bare til permisjonsdatoen :D så nå skal jeg ha nok av tid frem til han kommer :)

Hehe, skjønte det ;)

Ja vi har hatt den siden juli... Men har stått nede i boden så har ikke sett den så mye, men baggen har jeg jo sydd litt til å slik da :) Så den har jeg sett en del :) Er veldig greit at man har noe man må ha tak i til slutt å, slik at det ikke føles så lenge ;)
Den har stått hos snövit her frem til idag ;) vi betalte depositum 9 juli.
Har ikke spesielt gode oppbevarings muligheter så det var best sånn :)

Hehe, takk :) Men du er bare en racer ;) Godt forbilde for meg i allefall :D Hehe, nei da ble det litt tid allikavel ;) Jeg var utrolig sløv og sliten, og gledet meg bare til permisjonsdatoen :D så nå skal jeg ha nok av tid frem til han kommer :)
Da blir det masse skravletid på deg fram til lillegutt melder sin ankomst:D

He he fin samtale vil jeg tro
For å si det sånn så husker hun raskt samtalen når vi minner henne på bakterier!
Men ble irritert når hun plukket tyggis fra bakken (som hun hadde mistet selv men fins grenser!) eller hun ville drikke fra flasker som hun fant!
Det var på høy tid med hygiene og bakterie samtale ;)

Men kan man egentlig bli lei en sånn vogn? ❤
Nei egentlig ikke, men er mange som kan bli lei av fargen f eks.. Også at men kanskje går å ser på alle detaljer og slik hele tiden? Også ser man en annen farge og kombinasjon også angrer man og vil bytte å slik? Ser tilfeller på emmaljunga sin Fb side (kjøp/salg) mange som ønsker å bytte farge og understell og diverse :( Personlig så blir jeg ikke lei :D

Back
Topp