Skravletråd September

Kanskje du skulle hvert hjemme idag?
Trodde det bare var vondt i halsen. Forbigående

Nå er jeg på det punktet hvor jeg ikke klarer å gå mer enn absolutt nødvendig. Holder meg på kontoret nå mens jeg venter på siste jeg må gjøre før vi stenger

Nei egentlig ikke, men er mange som kan bli lei av fargen f eks.. Også at men kanskje går å ser på alle detaljer og slik hele tiden? Også ser man en annen farge og kombinasjon også angrer man og vil bytte å slik? Ser tilfeller på emmaljunga sin Fb side (kjøp/salg) mange som ønsker å bytte farge og understell og diverse :( Personlig så blir jeg ikke lei :D
Tok litt tid å venne meg til fargen men ville ikke byttet for det :o
Og etter å ha tatt hele vogna til bilen og fått kjenne hvordan den er ute her så kunne jeg aldri byttet ut noe! Så utrolig fornøyd :D
Men hadde hvert kjedelig å ha den stående i to mnd da, liker å ha plass ;)

Nå er jeg på det punktet hvor jeg ikke klarer å gå mer enn absolutt nødvendig. Holder meg på kontoret nå mens jeg venter på siste jeg må gjøre før vi stenger
Høres lurt ut også holder du deg hjemme imorgen! Skal mannen på jobb imorgen?

Gleder meg til pakke!!!

Tok litt tid å venne meg til fargen men ville ikke byttet for det :o
Og etter å ha tatt hele vogna til bilen og fått kjenne hvordan den er ute her så kunne jeg aldri byttet ut noe! Så utrolig fornøyd :D
Men hadde hvert kjedelig å ha den stående i to mnd da, liker å ha plass ;)
Jeg forelsket meg i fargen med en gang :) Og angrer ikke et sekund❤️ Ja den tar jo plass i leiligheten og er som deg, liker å ha plass ;) .. Derfor vi har den i boden pakket i plast ;)

Godt å være savna :)
Joda, her går dagene i ett. Mannen har vært i Polen på jobb og jeg og baby È var med. Så jeg kom med brystbetennelse.. de siste to dagene har vært tunge altså..
Alt bra med dere?
Kjedelig med brystbetennelse da:( her går dagene i ett. Vesla blir bare større og større og mer mobil for hver dag som går. Om 3 mnd har jeg en ett-åring. Tida går for fort!

Back
Topp