Å da er hun heldigSydd avgårde en bestilling til se&oj<3 her innesendte pakke med kronepannebånd og vanntett stelleunderlag idag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å da er hun heldigSydd avgårde en bestilling til se&oj<3 her innesendte pakke med kronepannebånd og vanntett stelleunderlag idag
![]()
Trodde det bare var vondt i halsen. ForbigåendeKanskje du skulle hvert hjemme idag?
den er minEr ikke den din da??![]()
Burde detVet ikke jeg![]()
Tok litt tid å venne meg til fargen men ville ikke byttet for detNei egentlig ikke, men er mange som kan bli lei av fargen f eks.. Også at men kanskje går å ser på alle detaljer og slik hele tiden? Også ser man en annen farge og kombinasjon også angrer man og vil bytte å slik? Ser tilfeller på emmaljunga sin Fb side (kjøp/salg) mange som ønsker å bytte farge og understell og diversePersonlig så blir jeg ikke lei
![]()
Noe annet hadde vel hvert rart vil jeg tro, men folk må slutte å flytte herifra til GöteborgFinner nok noen tilslutt
Ja er detKlar for høsten?
Fikk du bestilt hotell?Hjemme etter å ha ordnet pass
Venter spent på at mamma skal ringe
Høres lurt ut også holder du deg hjemme imorgen! Skal mannen på jobb imorgen?Trodde det bare var vondt i halsen. Forbigående
Nå er jeg på det punktet hvor jeg ikke klarer å gå mer enn absolutt nødvendig. Holder meg på kontoret nå mens jeg venter på siste jeg må gjøre før vi stenger
Best detGulrotsuppe in the making. Jeg er i drivet på hjemmelaga mat om dagen altså![]()
Veldig. Hva byr du påBudrunder er spemnende altså
Har det greitHar det fint
Bra med deg?
Kjøttboller og potetstappe hadde vi i dagHvor blir det av den mannen da? Jeg er sulten! Hva er det til middag hos dere andre i dag?
Gleder meg til pakke!!!Trodde det bare var vondt i halsen. Forbigående
Nå er jeg på det punktet hvor jeg ikke klarer å gå mer enn absolutt nødvendig. Holder meg på kontoret nå mens jeg venter på siste jeg må gjøre før vi stenger
Jeg forelsket meg i fargen med en gangTok litt tid å venne meg til fargen men ville ikke byttet for det![]()
Og etter å ha tatt hele vogna til bilen og fått kjenne hvordan den er ute her så kunne jeg aldri byttet ut noe! Så utrolig fornøyd![]()
Men hadde hvert kjedelig å ha den stående i to mnd da, liker å ha plass![]()
God nattGod natt jenter![]()
God nattGod natt jenter![]()
Kjedelig med brystbetennelse daGodt å være savna
Joda, her går dagene i ett. Mannen har vært i Polen på jobb og jeg og baby È var med. Så jeg kom med brystbetennelse.. de siste to dagene har vært tunge altså..
Alt bra med dere?
God nattGod natt damer![]()