Da må vel jeg også ha det ?200 innlegg i dag.
Nå tar jeg kvelden tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må vel jeg også ha det ?200 innlegg i dag.
Er ikke den din da??Skal dere kjempe om første plassen?![]()
Hehe, takkDu er jo allerede dreven da
August var ikke såå travel![]()
Den har stått hos snövit her frem til idagHehe, skjønte det![]()
Ja vi har hatt den siden juli... Men har stått nede i boden så har ikke sett den så mye, men baggen har jeg jo sydd litt til å slik daSå den har jeg sett en del
Er veldig greit at man har noe man må ha tak i til slutt å, slik at det ikke føles så lenge
![]()
Da blir det masse skravletid på deg fram til lillegutt melder sin ankomstHehe, takkMen du er bare en racer
Godt forbilde for meg i allefall
Hehe, nei da ble det litt tid allikavel
Jeg var utrolig sløv og sliten, og gledet meg bare til permisjonsdatoen
så nå skal jeg ha nok av tid frem til han kommer
![]()
For å si det sånn så husker hun raskt samtalen når vi minner henne på bakterier!He he fin samtale vil jeg tro
Du får ha en god natt200 innlegg i dag.
Behøver den ikke altsåEr ikke den din da??![]()
Ja da er det lurt å ha den et annet stedDen har stått hos snövit her frem til idagvi betalte depositum 9 juli.
Har ikke spesielt gode oppbevarings muligheter så det var best sånn![]()
Men kan man egentlig bli lei en sånn vogn? ❤Ja da er det lurt å ha den et annet stedOgså blir man ikke lei vognen heller
![]()
Det skal jeg prøve påDa blir det masse skravletid på deg fram til lillegutt melder sin ankomst![]()
Nei egentlig ikke, men er mange som kan bli lei av fargen f eks.. Også at men kanskje går å ser på alle detaljer og slik hele tiden? Også ser man en annen farge og kombinasjon også angrer man og vil bytte å slik? Ser tilfeller på emmaljunga sin Fb side (kjøp/salg) mange som ønsker å bytte farge og understell og diverseMen kan man egentlig bli lei en sånn vogn? ❤
Finner nok noen tilsluttMen må da finnes noen her som passer som venninner, men ikke lett når vi flytter og har venninner som flytter i helt annen retning![]()
Ingen planer om detSkal dere kjempe om første plassen?![]()
Er det jaSkjønner det er veldig irriterende![]()
Vi får nå seNei det er jeg garantert ikke
Vært opptatt i kveld..
Vet ikke jegDa må vel jeg også ha det ?
Du ogsåDu får ha en god natt![]()
Sydd avgårde en bestilling til se&oj<3 her inneJa det går unnaSydd mer?
![]()
Jeg er syk og blir hjemme hele dagen. Om formen tillater det skal jeg ha skravlinga på toppDet kan lønne seg![]()
Utfordrer dere til å klare 6000 innlegg i morgen![]()