Ja. Skjønner at de ikke kan ha flere lås. Hadde dette vært at jrg ble syk på dagtid hadde jeg drstt hjem uten problemer. Men senvaktene.... lås er låst her bokstavelig taltJa ganske så håpløst i grunn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Skjønner at de ikke kan ha flere lås. Hadde dette vært at jrg ble syk på dagtid hadde jeg drstt hjem uten problemer. Men senvaktene.... lås er låst her bokstavelig taltJa ganske så håpløst i grunn
Ja det vet vi , han har gått på siden han var 4 .8 år
Godt det da, hun her er veldig interessert i dans og danser nesten hele tiden.
Blir spennende å se om vi får se på eller om vi må gå
God bedringJa. Skjønner at de ikke kan ha flere lås. Hadde dette vært at jrg ble syk på dagtid hadde jeg drstt hjem uten problemer. Men senvaktene.... lås er låst her bokstavelig talt![]()
Vi må bytteSåpass ja. Hva er det som gjør at du leser om det i dag da?
Hmm, da skal jeg ta en titt på nettet å se, vurderte turn også, men lurere på om hun kanskje syns det er litt skummelt ennå?
Men så koselig ❤ Klart det er spennende!Små og småhar ei jente på 4 år
Som gleder seg en del
![]()
Vi må bytte
Det vi bruker taptr anbudet tydelugvis så da må vi starte med nytt apparat
Ja da blir dst venting
Uff kjære degJeg kan ikkejeg er lås. Eneste lås som er på vakt og som kan jobbe. Så må være her
Nei vi har tydeligvis blitt flyttet over til nytt sykehusSkjønner, da er det vel litt å lese på. Men har ikke legen fornuftig input?
Du får passe på så du ikke blir sykere!Sliten å snufsete![]()
Men så usosialt da!He he sy , lese bok
JaTenker du på understell?
Kan da ikke bare si dette og ikke si noe merLeser om veksthormon..
Fikk en overraskendw tlf fra legen i dag..
Nei vi har tydeligvis blitt flyttet over til nytt sykehus
Kan da ikke bare si dette og ikke si noe mer
Godt å være savnaHei Daim! Har savna deg. Hvordan er det med dere?
Helt greit, har min første brystbetennelse nå da..Lenge siden. Hvordan går det?