Huff rydde og vaske alt etterpå.husk mangel på oppvaskmaskinSant nok
Ha middagstreff da
Samt de fleste meg kjenner her tapper meg generelt for energi så hadde ikke orket det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff rydde og vaske alt etterpå.husk mangel på oppvaskmaskinSant nok
Ha middagstreff da
Egentlig ikkeUvant det skjønner jeg?
Det er i det minste braSatser på det ihvertfall. Det positive er at han har sovet til 7 tiden de siste morgenene
![]()
Bare???He he bare nytt apparatt
Ny lege
Nytt sykehus
Fysj da!Sukker og blåbærsyltetøy, eller bacon og ost. Min gale samboer har kaviar på dem![]()
Var jo ikke sååå ille daVis vedlegget 194490skulle rydda her:/ men det er blitt så rotete at jeg ikke vet hvor jeg skal starte...
Uff så tristFår håpe det. Jenta til kollegaen min er lei lillebror på 7 uker og har ikke hvert stolt i det hele tatt![]()
Like fintHaha nesten likt som vårt bare at tilbudet ikke var med lufthjul så ble duo s cryptonite ❤
UffJeg er blitt skikkelig syk. Og over 2 timer igjen på jobb.
Influensa syk. Aner ikke hvordan jeg skal overleve kvelden. Det er bare 2 1/2time. Men hodet spinner, tårene triller og hvert eneste ledd i hele min kropp verker
Fortell da!Leser om veksthormon..
Fikk en overraskendw tlf fra legen i dag..
Like gammel som snuppaUff så tristhvor gammel er hun?
Jada mammaNettopp, derfor du skal slappe av!
Du trodde du var lengre ned? Jeg må prøve å holde følge med deg den mnd hvertfallEgentlig ikkemen trodde det ikke siden jeg har vært så opptatt idag...
YesTusen takkHar du det bra?
Hehe ja, guttene våres er også veldig heldigeLike fintVi var så fornøyd med lufthjul sist at vi ønsket det denne gangen å
Men så gøy med lik smak i farge
![]()
Den ble borte tror jegHvor ble det av sommeren?
Ja her går det unnaHar dere skravlet 28 sider allerede? Imponert![]()
Er alltid dey duHar vel vært effektiv innimellom![]()