TakkSå flink du er![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå flink du er![]()
nei men regner med detTja man vet jo aldri da![]()
takkKos dere
å så deilig ! Når da ?Vi skal til barcelona
hva byr du på ?Budrunder er spemnende altså
har bytta litt pynt bareHar du pynta litt?![]()
ja-aJippi så moro![]()
Nei ! Aldri skjedd førHope er på 1plass![]()
Vi gjorde det enkelt med makaroni og pølserHvor blir det av den mannen da? Jeg er sulten! Hva er det til middag hos dere andre i dag?
Ja. Snart teller jeg ned til den uka. Vet den starter 24 september!Greit å komme til den uka ja![]()
Nei er nok greit å vente med varmmat da jaTakknå må jeg vente på mannen som må ta resten. Sovende frøken i bæresjal er ikke forenelig med laging av varmmat.
Rester fra igår så kylling tandooriHvor blir det av den mannen da? Jeg er sulten! Hva er det til middag hos dere andre i dag?
Ikke godt å siMange innlegg må jeg ha for å holde meg på plassen i et par timer tro ? Skal på babysvømming![]()
Tja det vet man jo aldri, babysvømming varer jo ikke altfor lenge daMange innlegg må jeg ha for å holde meg på plassen i et par timer tro ? Skal på babysvømming![]()
Det er godt ! Lager du fra bunnen av? Jeg kjøper Toro sin jegRester fra igår så kylling tandoori![]()
haha det rekker jeg ikkeIkke godt å sisikkert et par hundre til
![]()
Nei men er borte i 2 timer caTja det vet man jo aldri, babysvømming varer jo ikke altfor lenge da![]()
Om 8 dagernei men regner med det
takk
å så deilig ! Når da ?
hva byr du på ?
har bytta litt pynt bare
ja-a
Nei ! Aldri skjedd førdet er jo verdens rekord
![]()
Spaghetti og kjøttdeigHvor blir det av den mannen da? Jeg er sulten! Hva er det til middag hos dere andre i dag?
Ah spennendeOm 8 dager
Mamma selger hus
Gøy da![]()
200 tilsammenMange innlegg må jeg ha for å holde meg på plassen i et par timer tro ? Skal på babysvømming![]()
Samme som meghaha det rekker jeg ikkemå Dra om 30 min
Nei men er borte i 2 timer ca![]()
Æsj det går nok ikke200 tilsammen
Ikke i barcelona neiAh spennendeå deilig å dra til varmere strøk nå! Har du vært det før ?