Jippi så moroLigger på 4 plass faktisk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi så moroLigger på 4 plass faktisk![]()
Selvsagt ville hun det. Spent på bagdelen også men der var det streng beskjed om at den var kun til lillebror men hun kunne hjelpe meg å trille han etterhvertHun vil sikkert være prøvekanin![]()
Godt med aktive barnSnuppa har slitt ut 5 arabiske barn i ulik alder på morgenen! Samme dag bare på kvelden var det et sett tvillinger, ei store søster av de (alle mellom 10-6 år) samt ei jente som er ca 6 mnd yngre som ble slitt ut.
Så fikk noe kommentarer på at hun var full av liv
Snart et år siden det nå og hun har roet seg litt heldigvis, mannen fortrenger det og må minnes på det noen ganger![]()
Sant nokNoen ganger litt for spennende syns jeg![]()
Du er vel på toppenJippi så moro![]()
Ja det er det, men lillebror trenger ikke være mer aktivGodt med aktive barn![]()
Selger du eller byr du?Sant nok
Mamma selger husetSelger du eller byr du?
Ser den jaJa det er det, men lillebror trenger ikke være mer aktiv![]()
Da er det ihvertfall spennende! Håper dere får masse der det!Mamma selger huset
Håper jeg ogsåDa er det ihvertfall spennende! Håper dere får masse der det!
Det tror jeg ikke før jeg ser detJeg er vel langt ned å lenger ned blir det
Ja du har jo lagt en del arbeid i det også nå så du merker det nok ekstra myeHåper jeg også![]()
Hva skal dere?Venter på mannen. Vi skal ut. Han skal baaaarehveeeer gang.
Er på 3 plasDet tror jeg ikke før jeg ser det![]()
Ja har jo detJa du har jo lagt en del arbeid i det også nå så du merker det nok ekstra mye
Flink du er daGulrotsuppe in the making. Jeg er i drivet på hjemmelaga mat om dagen altså![]()
Greit å komme til den uka jaJa, merker lillebror prøver å legge seg tilrette da.
Satser på at dagene går utrolig raskt og at han holder seg inne til uke 37 da