Håper han klarte detHele 20 min så nå har vi ett uvær av en gutt hjemme som mildt sagt hyler. Gubben prøver å få han til å sove litt mer nå da ellers blir denne dagen grusom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper han klarte detHele 20 min så nå har vi ett uvær av en gutt hjemme som mildt sagt hyler. Gubben prøver å få han til å sove litt mer nå da ellers blir denne dagen grusom
Vimsete og viste ikke helt hvor jeg hadde henne.Hvorfor spesiell?![]()
Tja man vet jo aldri daJa det blir vanskeligmister nok plassen om litt når vi skal på svømming
He he såpassJa blir det, satser på at han blir mer som de fleste andre.
Får han enda mer energi blir det garantert siste barnet her! Ihvertfall til de har fått roet seg litt
Kos dereMiddag på G også er det babysvømming![]()
Så spennendeOg dere er godt i gang med å skravlesååå bra!!! Om det skravlet ekstra mye i september så kan jeg nesten garantere noen ekstra overraskelser mot slutten av året
![]()
Var det deilig?Nå må jeg ta en høneblund kjenner jeg![]()
Har øitt planer daJa. Var på shopping med min mor i går, det var helt annerledes. Og jeg glemte mye. Så dette ble bra.
Og var faktisk et punkt på to-do lista mi. Så det så!
(andre punkt er d.eks å male rom, fikse et blomsterbed, få byttet dem døren og ordne noe forsikring.... Men ego-shopping trengs også av og til. Både for det jeg kjøper og for ego-tiden)
Herlig vognDa er barnevogna trygt plassert hjemme![]()
Gleder meg virkelig til trilleturer snart ❤
Vis vedlegget 194414
Hva skal dere?Venter på mannen. Vi skal ut. Han skal baaaarehveeeer gang.
Kos deg på jobbGod formiddag. 1 sept allerede. Glemt helt av det ble ny måned
Nå skal jeg straks avgårde på postkontoret med pakke og så jobb![]()
Vi skal til barcelonaså deilighvor da ?
tror du var over meg ?
Jamen litt tilfeldig er det å
Så koseligHallo alle sammen!
I september skal jeg prøve å henge på dere damer.
![]()
Moro med shoppingEgo-shopping! Bare meg og lillesøster.
Ballerina-danse-tøfler til mellomste. Og strømpebukser til begge jentene. Neglelakker til meg. Hårstrikk og sånn stor klype. Forbruksvarer. Masse pokestop og en gym jeg rakk å "eie" ti minutter, lenge nok til å høste gevinst. Ikke mer. Brukte nok opp nesten alle ballen jeg fikk på stroppene på noen vanskelige pokemon, men deilig å bare rusle rundt sånn.
Har du pynta litt?Da ble det høst i stua mi, mangler bare noe småtteri![]()
Snuppa har slitt ut 5 arabiske barn i ulik alder på morgenen! Samme dag bare på kvelden var det et sett tvillinger, ei store søster av de (alle mellom 10-6 år) samt ei jente som er ca 6 mnd yngre som ble slitt ut.He he såpass
Hun vil sikkert være prøvekaninFår reise å hente snuppa i bhg ❤
Kanskje få henne til å prøve sportsvogna for å se hvor stor plass det er i den![]()
Noen ganger litt for spennende syns jegBudrunder er spemnende altså