Skravletråd September

Hvorfor spesiell?:)
Vimsete og viste ikke helt hvor jeg hadde henne.

Også når hun tydeligvis ikke fant noe å snakke om siden jeg jo faktisk heller tar det opp med min vanlige jordmor og har også hvert en del på sykehuset så går hun igjennom journalen for å finne noe å snakke om :p

Ja. Var på shopping med min mor i går, det var helt annerledes. Og jeg glemte mye. Så dette ble bra.

Og var faktisk et punkt på to-do lista mi. Så det så!

(andre punkt er d.eks å male rom, fikse et blomsterbed, få byttet dem døren og ordne noe forsikring.... Men ego-shopping trengs også av og til. Både for det jeg kjøper og for ego-tiden)
Har øitt planer da

Ego-shopping! Bare meg og lillesøster.

Ballerina-danse-tøfler til mellomste. Og strømpebukser til begge jentene. Neglelakker til meg. Hårstrikk og sånn stor klype. Forbruksvarer. Masse pokestop og en gym jeg rakk å "eie" ti minutter, lenge nok til å høste gevinst. Ikke mer. Brukte nok opp nesten alle ballen jeg fikk på stroppene på noen vanskelige pokemon, men deilig å bare rusle rundt sånn.
Moro med shopping:D

He he såpass
Snuppa har slitt ut 5 arabiske barn i ulik alder på morgenen! Samme dag bare på kvelden var det et sett tvillinger, ei store søster av de (alle mellom 10-6 år) samt ei jente som er ca 6 mnd yngre som ble slitt ut.

Så fikk noe kommentarer på at hun var full av liv :p
Snart et år siden det nå og hun har roet seg litt heldigvis, mannen fortrenger det og må minnes på det noen ganger ;)

Back
Topp