Så flink du erGulrotsuppe in the making. Jeg er i drivet på hjemmelaga mat om dagen altså![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du erGulrotsuppe in the making. Jeg er i drivet på hjemmelaga mat om dagen altså![]()
Det gjorde jegGodt det da! Det trengte du virkelig
He he noen er bare sånnGjorde det
Skal snart kose mer bare hun får roet litt ned, høyt med energi hele dagen
Æsj daJa. For jeg klør så ustanselig i halsen i flere timer bare av å uforvarende bite i en kjeks og ikke svelge....
Jøss så spesieltJa. Naboen tør hun vist nærmest ikke ta i siden kun ikke har tatt blodtrykk eller mål av henne!
Å ja!He he noen er bare sånn
Ja!Jøss så spesielt
He heÅ ja!
Elsker lille energibunten min, men lillebror kan godt være litt roligere![]()
Det vil jeg tro jaJa!
Så greit å slippe henne.
Hehe, krysser fingre for detAlle andre mnd har gått utrolig sakte så en mnd som går fort hadde hvert en gledelig overraskelse![]()
Ja blir det, satser på at han blir mer som de fleste andre.He he
Blir spennende å se da hvordan han blir
God ettermiddagGod dag damerSeptember er her og litt vemodig da lillebror kan melde sin ankomst når som helst
Rart, men også spent
Høsten har også kommet for å bli virker det som :/ Ha en fin mnd alle sammen og HUSK begnynn å bruk REFLEKS
![]()
interresantGulrotsuppe in the making. Jeg er i drivet på hjemmelaga mat om dagen altså![]()
Hadde vært noe DetSkal du holde deg der ut mnd?![]()
HahaSå satt jeg her da med spagetti i håret
Lille spiser spagetti til lunsj, kaster koppen sin ned på gulvet, snill som ho mor er så plukker jeg gladlig opp koppen. Plutselkg kjenner jeg noe bløtt treffe hue mitt. Ååh jada, spagetti, ikke litt, men halve skåla![]()
Hvorfor spesiell?Hadde en veldig spesiell jordmor idag! Glad det ikke er min faste jordmor for å si det sånn! Inn og ut på 20 min og godt er det!
Ja, merker lillebror prøver å legge seg tilrette da.Hehe, krysser fingre for det![]()
Stakkars lilleSå gøy når bhg ringer og forteller at alt går strålende men vi kan gjerne hente han mens det ennå er greit og vi får hjem en overtrøtt gutt fordi de kun fikk han til å sove 20 min i bhg så nå ligger han på gulvet og hyler. Så glad gubben er hjemme og kan hjelpe for ellers hadde dette blitt en lang dag
Kan jo prøveinterresant![]()
Hadde vært noe Det
Ja det blir vanskeligKan jo prøve![]()