Skravletråd September

Å nei :( hvordan syk da ?
Vet ikke, fikk sms fra barnehagen om at han ikke var i form.
Jeg er hjemme, så mannen henter og får vite mer.
Jeg skal dra og handle nå så regner med å få vite mer når jeg kommer hjem igjen.

Jeg veldig glad for at når han først blir syk så skjer det nå ikke når jeg hadde de ekstremt lange dagen

God morgen :) snuppa sov til nå ! Hærlig. Hva skjer i DAg ?

Her skal jeg lage fårikål, men før det så skal jeg til byen fikse noe strikke greier
God ettermiddag:D
Jeg er på jobb og skal være det til kl 21....*stønn*

Jaja så mye for mine planer om at snuppa blir hjemme idag.
Temperaturen var normal når mannen kom hjem igår kveld, var jo heller ikke feber igår.
Hun våkner tidlig og kan kjapt fortelle at hun skal i bhg og hadde masse energi.
Så virker ikke som om det var begynnelsen på sykdom igår allikevel bare sliten etter en bhg dag.
Så bra hun er i form:D

Ååh fyy som det regner.
Regner så mye at vi ikke hørte musikken på radion i bilen :p

Vet ikke, fikk sms fra barnehagen om at han ikke var i form.
Jeg er hjemme, så mannen henter og får vite mer.
Jeg skal dra og handle nå så regner med å få vite mer når jeg kommer hjem igjen.

Jeg veldig glad for at når han først blir syk så skjer det nå ikke når jeg hadde de ekstremt lange dagen
Ja det er jo godt da

Ja det hadde hvert praktisk det, spesielt siden man ofte er litt sliten og lei på slutten :P
Ja hadde hvert det!
Ble litt mindre utålmodig når jeg fant ut at han nok er like liten som sin storesøster da, men føles jo ut som om han ikke vil komme nå :p

Håper det går greit

Gikk helt greit. Pratet i over en time med hun som hadde saken. Ble tappet for alt av informasjon som jeg har. Nesten litt greit å bare få det ut og.

Snakket med ei som jobber i bhg idag, hun lurte på hvordan det hadde gått på sykehuset så fortalte at det nok ble en liten gutt her og da kunne hun fortelle at hun hadde hvert på barsel under utdanningen sin og drømt om små barn på 3 kg 2,8 kg for de var så søte og små mens selv fikk hun 4,6 kg barn som hun følte så ut som de var 3 mnd ved fødsel :p
Hehe, det var stooor baby:P

Ja men heldigvis stod eldste opp og sa jeg bare skulle bli liggende for hun var ferdig stelt og passa klokka Hehe men kjenner at det skal bli hardt å jobbe igjen til torsdag, om jeg ikke får meg en god natt før den tid.. har jo ikke fått sove noe særlig etter småen var syk...
Høres ut som du har litt å ta igjen:)
Ingen som kan passe lillegutt en natt?

Endelig kommet oss hjem. Lenge leve fredags rush :p sett biler som ikke har noe i bussfeltet å gjøre, en el bil som "tok feil" av veikant og kjørefelt :p men vi kom oss hjem ;)

Back
Topp