Å nei"Babyen" min er syk
Mannen henter han i barnehagen nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei"Babyen" min er syk
Vet ikke, fikk sms fra barnehagen om at han ikke var i form.Å neihvordan syk da ?
Håper du har en fin vaktSnart jobbtid på meg
Håper jeg våkner litt utover dagen
God ettermiddagGod morgensnuppa sov til nå ! Hærlig. Hva skjer i DAg ?
Her skal jeg lage fårikål, men før det så skal jeg til byen fikse noe strikke greier
Da må du planlegge bedreHjelper lite når jeg vil ha ting gjort og han er på jobb![]()
Så bra hun er i formJaja så mye for mine planer om at snuppa blir hjemme idag.
Temperaturen var normal når mannen kom hjem igår kveld, var jo heller ikke feber igår.
Hun våkner tidlig og kan kjapt fortelle at hun skal i bhg og hadde masse energi.
Så virker ikke som om det var begynnelsen på sykdom igår allikevel bare sliten etter en bhg dag.
Ja det er jo godt daVet ikke, fikk sms fra barnehagen om at han ikke var i form.
Jeg er hjemme, så mannen henter og får vite mer.
Jeg skal dra og handle nå så regner med å få vite mer når jeg kommer hjem igjen.
Jeg veldig glad for at når han først blir syk så skjer det nå ikke når jeg hadde de ekstremt lange dagen
Ah lang dagGod ettermiddag
Jeg er på jobb og skal være det til kl 21....*stønn*
Ja hadde hvert det!Ja det hadde hvert praktisk det, spesielt siden man ofte er litt sliten og lei på slutten![]()
Huff stakkars"Babyen" min er syk
Håper det går greit
Det vet jeg!Gud det er vanskelig å bli kvitt barneutstyr
Hehe, det var stooor babySnakket med ei som jobber i bhg idag, hun lurte på hvordan det hadde gått på sykehuset så fortalte at det nok ble en liten gutt her og da kunne hun fortelle at hun hadde hvert på barsel under utdanningen sin og drømt om små barn på 3 kg 2,8 kg for de var så søte og små mens selv fikk hun 4,6 kg barn som hun følte så ut som de var 3 mnd ved fødsel![]()
God helg!Det er fredag og helg:-D
Høres ut som du har litt å ta igjenJa men heldigvis stod eldste opp og sa jeg bare skulle bli liggende for hun var ferdig stelt og passa klokka Hehe men kjenner at det skal bli hardt å jobbe igjen til torsdag, om jeg ikke får meg en god natt før den tid.. har jo ikke fått sove noe særlig etter småen var syk...
Det har jeg hattDu må ha en fin dag på jobb
Jeg skal bare rydde og vaske litt her hjemme, skulle egentlig treffe ei venninne men hun har sykt barn.
Må trene noeHvorfor gjør du det da?![]()
Noe supporterklærSå morohva får han?