Skravletråd September

Så snill hun er :) tipper den timen var god.

Ja vi sovna igjen :) våkna for litt siden :D trengte å sove. Var hobbypsykolog for en venninne i går på messenger :p så det var godt å få sove litt :)

Den var veldig god :)

Ja da kan det være godt å få sovet litt etterpå :P

Jada skal bare rydde og vaske litt her hjemme i dag, så blir noen timer i fred og ro som jeg nyter :)

Hva skal du i dag da?
Godt det da, hadde hvert ekstra hardt med jobb etter en sånn natt.
Og er vel snart så du skal på jobb igjen?

Idag skal jeg slappe av, drømmer om å føde, men om 14 timer er han ikke prematur lengre så kan vel like greit vente nå :p

Trøtt ja, men sove får jeg nå ikke til... har en som har holdt på å styre nå i 5 timer, fikk i seg en liten bit med melkeprodukt i barnehagen så han har vondt i magen. Og for å toppe det hele så tissa han masse i senga mi.... og jeg som akkurat hadde satt på ny bleie, men den var like tørr inni når jeg tok den av som når jeg tok den på....

Opp om 2 timer og det blir tungt ja....
Uff da:( høres tungt ut..

Snakket med ei som jobber i bhg idag, hun lurte på hvordan det hadde gått på sykehuset så fortalte at det nok ble en liten gutt her og da kunne hun fortelle at hun hadde hvert på barsel under utdanningen sin og drømt om små barn på 3 kg 2,8 kg for de var så søte og små mens selv fikk hun 4,6 kg barn som hun følte så ut som de var 3 mnd ved fødsel :p

Godt det da, hadde hvert ekstra hardt med jobb etter en sånn natt.
Og er vel snart så du skal på jobb igjen?

Idag skal jeg slappe av, drømmer om å føde, men om 14 timer er han ikke prematur lengre så kan vel like greit vente nå :p

Jeg begynner å jobbe til torsdag, så nå er det ikke lenge igjen nei.

Hehe ja da kan han like greit vente noen timer :P

Uff da:( høres tungt ut..

Ja men heldigvis stod eldste opp og sa jeg bare skulle bli liggende for hun var ferdig stelt og passa klokka Hehe men kjenner at det skal bli hardt å jobbe igjen til torsdag, om jeg ikke får meg en god natt før den tid.. har jo ikke fått sove noe særlig etter småen var syk...

Jeg begynner å jobbe til torsdag, så nå er det ikke lenge igjen nei.

Hehe ja da kan han like greit vente noen timer :P
Litt under en uke igjen jo :o må være rart å skulle begynne igjen på jobb etter så lang tid.

Ja altså vannet kan jo gå eller lignende så vi får kontaktet barnevakt og ordnet det så kan han komme 00.01 :p det er helt greit ;)

Back
Topp