Oii that badÅja da skal du ikke klageikke før nå at vi sover hele netter
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oii that badÅja da skal du ikke klageikke før nå at vi sover hele netter
![]()
Hva er det du vil bli kvitt da?Gud det er vanskelig å bli kvitt barneutstyr
Så snill hun ertipper den timen var god.
Ja vi sovna igjenvåkna for litt siden
trengte å sove. Var hobbypsykolog for en venninne i går på messenger
så det var godt å få sove litt
![]()
Uff da så kjedelig med magevondt
Skal snart på jobb
Du da?
Høres ut som en ekstremt slitsom natt!
Får du slappet av noe i løpet av dagen?
Takk for det, gleder meg til vi er ferdigSkjønner det, er slitsomt når man ikke vet hva det er og så utredninger som skal gjennomføres. Men får håpe dere snart kan få noen svar da![]()
Godt det da, hadde hvert ekstra hardt med jobb etter en sånn natt.Jada skal bare rydde og vaske litt her hjemme i dag, så blir noen timer i fred og ro som jeg nyter
Hva skal du i dag da?
Uff daTrøtt ja, men sove får jeg nå ikke til... har en som har holdt på å styre nå i 5 timer, fikk i seg en liten bit med melkeprodukt i barnehagen så han har vondt i magen. Og for å toppe det hele så tissa han masse i senga mi.... og jeg som akkurat hadde satt på ny bleie, men den var like tørr inni når jeg tok den av som når jeg tok den på....
Opp om 2 timer og det blir tungt ja....
Hvorfor gjør du det da?Nei hater det egentlug
God formiddagGod morgen!
Så moroEr til jul da![]()
Deilig med litt fred og roJada skal bare rydde og vaske litt her hjemme i dag, så blir noen timer i fred og ro som jeg nyter
Hva skal du i dag da?
Godt det da, hadde hvert ekstra hardt med jobb etter en sånn natt.
Og er vel snart så du skal på jobb igjen?
Idag skal jeg slappe av, drømmer om å føde, men om 14 timer er han ikke prematur lengre så kan vel like greit vente nå![]()
Uff dahøres tungt ut..
Deilig med litt fred og ro![]()
Litt under en uke igjen joJeg begynner å jobbe til torsdag, så nå er det ikke lenge igjen nei.
Hehe ja da kan han like greit vente noen timer![]()
Hurra for fredagDet er fredag og helg:-D