Men du hadde vel med regntøy?Det er det men en smule våt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men du hadde vel med regntøy?Det er det men en smule våt
Det gjør viSå koseligkos dere masse
![]()
Det er braGod formiddag
Alt bra her!
Godt over et år jablir sikkert godt også
Ja syns meg også! Men sist fødsel gikk 10 timer fra vannavgang og til hun kom, så ikke særlig optimistisk til planen min![]()
Da sitter jeg klar til å sjokkere eldstemann.
Jeg har kommet ekstremt sent hjem neste hver dag den siste tiden, men når han kommer hjem hvert øyeblikk så sitter jeg i stuen![]()
Godt å komme tidlig hjem daDa sitter jeg klar til å sjokkere eldstemann.
Jeg har kommet ekstremt sent hjem neste hver dag den siste tiden, men når han kommer hjem hvert øyeblikk så sitter jeg i stuen![]()
Du må kose deg i dag da og nyte en tidlig helg![]()
Jeg gjør det, men fikk ikke overrasket gutten, han ringte og så han dro til en kamerat.Godt å komme tidlig hjem da![]()
Får satse på at han blir glad
Hadde man kunne planlagt en fødsel hadde det hvert genialt da! Veldig lei detteJa det er en stund, han er jo 14 mnd nå straks også :O Ja det blir litt greit å jobbe igjen, men trur det kan bli ganske hardt i starten![]()
Haha nei ser den damen så er det vel ingenting ved en fødsel som går som man planlegger heller stort sett
![]()
Ja vertfall mittÅ er det?
Å så gøyDa sitter jeg klar til å sjokkere eldstemann.
Hadde vært det, men han stakk til en kamerat istedenfor å komme hjemÅ så gøy![]()
Uff da, på tide han tar seg sammenÅ når mannen orker å gjøre noe nå, så skal han få lov å gjøre alt 1 uke alene! Nå er jeg så lei, at jeg vet ikke om jeg skal gråte eller være sint
Jeg gjør det, men fikk ikke overrasket gutten, han ringte og så han dro til en kamerat.
Nå er han syk da, han var skikkelig dårlig på onsdag. Men jeg blir irritert når jeg har hatt M alene en uke fordi han er syk. Og alt det andre som følger med da. Må rydde opp etter han og vaska alle pledd og dyner og puter fordi han har svetta det ut. Så forventer han samtidig at jeg skulle stått å laga fårikål nå, fordi vi skulle hatt middags besøkUff da, på tide han tar seg sammen
Nei så kjedeligHadde vært det, men han stakk til en kamerat istedenfor å komme hjem
Hadde man kunne planlagt en fødsel hadde det hvert genialt da! Veldig lei dette![]()