Skravletråd September

Da sitter jeg klar til å sjokkere eldstemann.
Jeg har kommet ekstremt sent hjem neste hver dag den siste tiden, men når han kommer hjem hvert øyeblikk så sitter jeg i stuen :)

Godt over et år ja :o blir sikkert godt også :)

Ja syns meg også! Men sist fødsel gikk 10 timer fra vannavgang og til hun kom, så ikke særlig optimistisk til planen min :p

Ja det er en stund, han er jo 14 mnd nå straks også :O Ja det blir litt greit å jobbe igjen, men trur det kan bli ganske hardt i starten :P

Haha nei ser den da :P men så er det vel ingenting ved en fødsel som går som man planlegger heller stort sett :P

Hadde time hos manuellterapeut kl 14 med lillebror og venter ennå på å få komme inn:-/. Har 1 foran oss i køen også så storebror blir hentet senere enn vanlig i bhg idag ser jeg. Håper ikke køen er for gal når jeg omsider er ferdig her. Tar meg vel ca 15-20 min å kjøre til bhg tenker jeg

Ja det er en stund, han er jo 14 mnd nå straks også :O Ja det blir litt greit å jobbe igjen, men trur det kan bli ganske hardt i starten :P

Haha nei ser den da :P men så er det vel ingenting ved en fødsel som går som man planlegger heller stort sett :P
Hadde man kunne planlagt en fødsel hadde det hvert genialt da! Veldig lei dette :p

Å når mannen orker å gjøre noe nå, så skal han få lov å gjøre alt 1 uke alene! Nå er jeg så lei, at jeg vet ikke om jeg skal gråte eller være sint

Uff da, på tide han tar seg sammen
Nå er han syk da, han var skikkelig dårlig på onsdag. Men jeg blir irritert når jeg har hatt M alene en uke fordi han er syk. Og alt det andre som følger med da. Må rydde opp etter han og vaska alle pledd og dyner og puter fordi han har svetta det ut. Så forventer han samtidig at jeg skulle stått å laga fårikål nå, fordi vi skulle hatt middags besøk

Back
Topp