En borg som i Star Trek?Jeg stemmer for at hun er en menneskelig robot![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En borg som i Star Trek?Jeg stemmer for at hun er en menneskelig robot![]()
Man kan begynne å lure...Da kommer vi tilbake til den diskusjonen vi har hatt før, er RonjaR egentlig menneskelig, eller en robot![]()
Jeg vurderer ny sesong av luksusfellen i dagHer også
FBI etterpå
Noe slikt, men litt søtereEn borg som i Star Trek?
Og FBI ligger på nett..Jeg vurderer ny sesong av luksusfellen i dag![]()
Ja, det er nok det lureste daOg FBI ligger på nett..
Tror det blir luksusfellen gitt
Skulle absolutt ha trengt det jeg også,men gubben måtte fyke en tur på jobbKunne virkelig trengt litt massasje på bena i kveld :-/. Søren at gubben ikke er hjemme
Er det ikke typiskSkulle absolutt ha trengt det jeg også,men gubben måtte fyke en tur på jobb![]()
God kveldGod kveld i stuadere jenter gjør da?
God kveld. Jobber. Eller, ser oå pcen jobber. Dvs venter på et programGod kveld i stuadere jenter gjør da?
Jammen hei.
Deg har jeg ikke sett på en stund.
Hvordan går det med dere?
Treig pc?God kveld. Jobber. Eller, ser oå pcen jobber. Dvs venter på et program![]()
Du da?
Hun har dåp på søndag, men har totalt 34 000 så skiver ikke mer før det er oktober ;-)Hei hei!
Har vært mest på slankekrigen, men lite skravling fra meg siste måneden. D ble rett og slett for mye BV altså. Og så var d så mye klaging på at d var de samme som gikk igjen på skravlelisten, og da mista jeg helt gnisten rett og slett.
Hvordan går det med deg og dine? Nærmer seg dåp snart?
Hun har dåp på søndag, men har totalt 34 000 så skiver ikke mer før det er oktober ;-)
Jo,veldig også...men han skal få lov når han kommer hjemEr det ikke typisk![]()
Sitter i godstolen å ser luksusfellen nåGod kveld. Gubben er og besøker faren på sykehuset så jeg sitter nå her
. Du da?
Hahaha! Hun og tall altså!![]()
Sitter i godstolen og ser luksusfellenGod kveld. Jobber. Eller, ser oå pcen jobber. Dvs venter på et program![]()
Du da?