Lolo
Forumet er livet
57 innlegg igjen etter dette.Bra det da
Og hvor mye skal du skravle i kveld?
Jeg er supertrøtt, så disse 2525 henger i en tynn tråd...
Mye mangler du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
57 innlegg igjen etter dette.Bra det da
Og hvor mye skal du skravle i kveld?
Jeg er supertrøtt, så disse 2525 henger i en tynn tråd...
Helt enig!De bør ikke si nei!![]()
,57 innlegg igjen etter dette.
Mye mangler du?
Da bør du spise før det blir så sentSulten kjenner jeg:-/
Jeg og. Men må finne noe sunt å spise. Som jeg helst har lyst på...Sulten kjenner jeg:-/
Hva har du bakt?Ble visst litt baking her i kveld likevel![]()
Ja tenkte det. Måtte en liten tur inn til en gråtende mini først så satser på at han sover godt nok igjen nå til at han ikke merker at jeg går ut igjenDa bør du spise før det blir så sent
Du må stå på! Jeg har troa på deg Sara,
97
Og en del energi, jeg sovna nesten i sofaen her
Ja det går jo utover sparinga og jobbe redusert... Men det får bare gå.Ah, ja det er jo greit da
Vi leier billig og..men driver å sparer til både bil og bolig. Pluss at mannen tjener lite..![]()
Det er aldri feil!Ja, gøy når det er liv![]()
Du må stå på! Jeg har troa på deg Sara![]()
Ja tenkte det. Måtte en liten tur inn til en gråtende mini først så satser på at han sover godt nok igjen nå til at han ikke merker at jeg går ut igjen. Hmmm hvor er tutten mon tro...?
Sitter og tenker på det jeg også. Ikke noe som frister. Har knekkebrød og skiverJeg og. Men må finne noe sunt å spise. Som jeg helst har lyst på...
Ja det går jo utover sparinga og jobbe redusert... Men det får bare gå.
Snille mannen som hjelper deg så du får skravlet!Luksus, mannen ordner mat til ungene, OG MEG. <Ostesmørbrød til dem av oss som vil det, og kalde skvier til han han som ikke ville ha varme.
Og så er ungene lovd et bad og jeg satser på at mannen tar mest mulig av dette. Sånn siden jeg sikkert må skrive ca 1,5 innlegg i minuttet, og det går jo ikke, så jeg må maskimere antal minutter jeg får skravle
Sitter og tenker på det jeg også. Ikke noe som frister. Har knekkebrød og skiver
Snille mannen som hjelper deg så du får skravlet!![]()
Bedre å jobbe redusert og droppe dyre ferier, heller enn å gå på en smell hvertfall!Ja det går jo utover sparinga og jobbe redusert... Men det får bare gå.
Den er kjempeviktig. God Erstatning for puppen så lenge jeg klarer å lirke tutten inn...Tutten kan vøre viktig den