Lolo
Forumet er livet
Hva disker du opp med i dag da?Da er middagen nesten ferdig her
Jeg er sulten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva disker du opp med i dag da?Da er middagen nesten ferdig her
Jeg er sulten
Huff da, det høres da ikke bra utNå har jeg ligget her på sofaen i to timer og har føltes ut som om jeg skal stryke med. *hard dag på jobb*
Har dere det bra i dag?
Aaah. Blokker det somregel ut jeg men av en eller annen grunn står det påJeg liker ikke bakgrunnsstøyen
Hva disker du opp med i dag da?
Hva baker du?Ble visst litt baking her i kveld likevel![]()
Oi, da er du vel snart i mål?Jippi, bare 60 igjen
Huff da, det høres da ikke bra ut![]()
Men jeg må også skravle masse, så vi får skravle sammenDet dumme med det er at jeg må skravle MASSE de neste timene.
Oi, da er du vel snart i mål?
Hvor masse har du igjen? Jeg ca 170Men jeg må også skravle masse, så vi får skravle sammen![]()
Ja, gøy når det er livJeg oppdaget masse nye innlegg selv her etter jobbgøy!
Aaah. Blokker det somregel ut jeg men av en eller annen grunn står det på![]()
Ja, gøy når det er liv![]()
Hadde ikke fått med meg at du er kresen, vanskelig eller hva du nå kaller detNå er jo jeg en anelse kjedeligere i matveien enn deg, også kjent som kresen eller vanskelig, det er en del jeg ikke liker. Men jeg har lyst på noe annet i morgen, ja!
CookiesHva baker du?
Hvilke serier er det du følger med på ?JEg fulgte egentlig med på noen serier på sumo inntil vi ikke fikk det til å virke med lyd på tv'n, nå virker det for barnetv i alle fall, så da virker det sikkert for mine serier også, så om de er der enda kan jeg jo se på det. kanskje. Men i kveld har jeg et mål å nå, som jeg ikke tror jeg når.
Hva baker du da?Ble visst litt baking her i kveld likevel![]()
Hadde ikke fått med meg at du er kresen, vanskelig eller hva du nå kaller det
Vi skal ha resten av lammegryta i morra![]()