Lolo
Forumet er livet
Treg linje og tung filTreig pc?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Treg linje og tung filTreig pc?
Luksusfellen står på her, jeg er skremt!Sitter i godstolen å ser luksusfellen nå![]()
Ikke glad i regn. Korthåret og kjenner det på huda. Og glad i varme. Mao. Slett ikke glad i regnvær og vind. Men må ut
Pcen er i grunnen ganske ok. Men stor fil og treg linje (dog fiber...)Sitter i godstolen og ser luksusfellen
Tent masse telys og røkelse og skal spise kveldsmat med jenta før hun legger seg
Treig pc eller?
God kveld i stuadere jenter gjør da?
Ja,utrolig at de har klart å dra seg så langt ned...kan skjønne at de har hatt det tøft den siste tiden,men så lenge da...Luksusfellen står på her, jeg er skremt!
Ikke dumtJo,veldig også...men han skal få lov når han kommer hjem![]()
Hmm...glad det er 2015 og ikke 95Pcen er i grunnen ganske ok. Men stor fil og treg linje (dog fiber...)
Så kjektSitter i godstolen å ser luksusfellen nå![]()
Blacklist er braGod kveld
Her i heimen spiser vi hjemmelaga pizza og ser på BlackList
Og der?
De bør ikke si nei!Ikke dumt. Kanskje smiske litt jeg også med gubben når han kommer hjem
![]()
Blacklist er bradatt litt ut av det da det gikk på tvn...husker egentlig ikke hvor langt jeg kom
er det mange sesonger?
Treg linje og tung fil![]()
Det er jeg også :/Luksusfellen står på her, jeg er skremt!
Ja, ut må de uansettvår er langhåra da...kjenner det nok ikke på samme måten
![]()
Er det mange episoder pr ses da?To sesongervi er på siste episode nå
![]()
De burde fått bedre hjelp til det som ikke er det økonomiske mye tidligere.Ja,utrolig at de har klart å dra seg så langt ned...kan skjønne at de har hatt det tøft den siste tiden,men så lenge da...
Haha, i 1995 hadde jeg vel gjort dette for hånd...!Hmm...glad det er 2015 og ikke 95![]()
Ikke så mye jeg burde. Gjort en del annet da. Av jobbting altså.Får du jobbet i det hele tatt i kveld?
Bra det daIkke så mye jeg burde. Gjort en del annet da. Av jobbting altså.