Lolo
Forumet er livet
Gratulerer med ny jobbDet var det som var problemet i dag. Nye sko![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med ny jobbDet var det som var problemet i dag. Nye sko![]()
Du vet du kan hoppe over litt som alle andre?Jeg henger etter som vanlig etter en dag på jobb![]()
Hadde en lammestek, som jeg ikke hadde lyst å lage stek av. Så bitet opp, stekte. Semi-jukse-saus; løk og olje surret blankt, hadde i grønnsaksfond og litt vann. Så kommer juksen, for jeg hadde i lammesauspose, mer vann og (havre)fløte. Kokte med kjøtt en stund før jeg tok oppi gulrot, persillerot, sellerirot, søtpotet og helt til slutt litt brokkoli. Mer lapskaus kanskje, enn gryte? Godt var det hvertfall!Så gøy.
Hva hadde dere oppi?
Bestemt meg for å begynne jobbinga 19:45, og jobbe maks en time. Mer orker jeg ikkeJa, den er jo et "lite" hinder for deg da
Hørtes nok ut det.Bestemt meg for å begynne jobbinga 19:45, og jobbe maks en time. Mer orker jeg ikke![]()
Hadde en lammestek, som jeg ikke hadde lyst å lage stek av. Så bitet opp, stekte. Semi-jukse-saus; løk og olje surret blankt, hadde i grønnsaksfond og litt vann. Så kommer juksen, for jeg hadde i lammesauspose, mer vann og (havre)fløte. Kokte med kjøtt en stund før jeg tok oppi gulrot, persillerot, sellerirot, søtpotet og helt til slutt litt brokkoli. Mer lapskaus kanskje, enn gryte? Godt var det hvertfall!
Hva hadde du i din?
Hun gjør ikke det... Der vi andre max går gjennom der vi er sitert, der får hun gjennom altDu vet du kan hoppe over litt som alle andre?
Jeg vet det, men kan spørre like velHun gjør ikke det... Der vi andre max går gjennom der vi er sitert, der får hun gjennom alt
Tja, vi har en hund som ikke vil ut i slikt vær som det er her i dag....
Guri, for ei sovedukke!!![]()
Kan jo det. Det et menneskelig å hoppe overJeg vet det, men kan spørre like vel
Vår må tvinges ut snartUffda
Vår hund vil ut uansett... Men idag var det heldigvis fint vær og![]()
Nudler har jeg ikke spist på mange år![]()
Ikke glad i regn. Korthåret og kjenner det på huda. Og glad i varme. Mao. Slett ikke glad i regnvær og vind. Men må utHehe, ikke glad i vær og vind?![]()
Da kommer vi tilbake til den diskusjonen vi har hatt før, er RonjaR egentlig menneskelig, eller en robotKan jo det. Det et menneskelig å hoppe over
Jeg stemmer for at hun er en menneskelig robotDa kommer vi tilbake til den diskusjonen vi har hatt før, er RonjaR egentlig menneskelig, eller en robot![]()