Skravletråd september

Ja viste du måtte ha glutenfritt :) men ja de smaker vel best når det er hjemmelaget? Har hørt flere si at det ikke er alle de brødene man får kjøpt som er noe gode.

Tok de vekk riedempende? Er riene borte nå eller?
Det stemmer. Mye eller det meste av det ferdigkjøpte er dårlig. Har noe godt som hatting og ciabatta fra schar,men det blir også fryktelig dyrt om man kun kjøper det.

Ja,ikke merket noe nå. Kun kraftige kynnere og bevegelse fra snuppa så håper de har klart stoppe riene. Men syns dt er vanskelig med forskjellen av og til og.

God morgen:D så bra han sovnet igjen!
Hva skal dere idag?:)
Håper på å bli ferdig med ryddingen og vaskingen, men det forutsetter at jeg står opp, og nå sover lille U igjen

Det stemmer. Mye eller det meste av det ferdigkjøpte er dårlig. Har noe godt som hatting og ciabatta fra schar,men det blir også fryktelig dyrt om man kun kjøper det.

Ja,ikke merket noe nå. Kun kraftige kynnere og bevegelse fra snuppa så håper de har klart stoppe riene. Men syns dt er vanskelig med forskjellen av og til og.

Ja det er jo ikke akkurat billig med slik mat...

Ja det skjønner jeg, hadde noen kraftige kynnere med lillebror og noen kunne lurt meg for jeg syntes ikke det var så stor forskjell jeg da...

Håper riene dine har stoppet...

Eldstemann her var forresten prematur da han ble født. Han kom i uke 33, så jeg var litt lenger på vei enn deg. Han var ca 2,1 kg ved fødselen og er en helt frisk og fin 10-åring i dag :) Det var jo litt ekstra styr i starten med sondemating, pumping osv, noe det er greit å være litt forberedt på om babyen din kommer nå, men det er jo godt mulig hun bare skremmer dere litt også ;)

Back
Topp