God morgen damer. Hva står på agendaen i dag da?
Ukeshandling, middagsplanlegging og baking med frøkna (matteleksa ) er dagens planer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen damer. Hva står på agendaen i dag da?
Må ha endel til barnaHerlig med frisør time da. Noe spesielt du skal shoppe?
Ikke så mange planer her idag. Kanskje jeg og mini går en tur i finværet![]()
Oi er du på sykehuset allerede, det var tidlig.Glutenfritt der og,må jo det pga. Cøliaki. Men baker det meste selv hjemme da
Der satt de av riedempende. Hjelpes
Ja trengte detSå flott du har hatt en bra natt![]()
Fortsette å rydde og vaske regner jeg medGod morgen damer. Hva står på agendaen i dag da?
Fri idagHva gjør du idag da? Jobbes det?![]()
Glutenfritt der og,må jo det pga. Cøliaki. Men baker det meste selv hjemme da
Der satt de av riedempende. Hjelpes
Shoppe noe spesielt, eller bare for moro skyld?Fri idag
Skal til frisør og litt shopping! Du skal da?![]()
Fri idag
Skal til frisør og litt shopping! Du skal da?![]()
Ja det er for tidlig. Kom inn i går 14.30 med premature rier. fått lungemodingssprøyte og riedempemde. Nå kutta de ut riedempemde her ,hjelpes. Og ønsker observere uten. Inne i uke 31,termin 1 desOi er du på sykehuset allerede, det var tidlig.
Hvor langt er du på vei nå?
Må ha litt utstyr til guttaLurer på om han har forstått det for nå har han sovnet igjen og håper det blir en god lur denne gangen også
Hva skal du shoppe?
Skal ta ukeshandling, planlegge middager denne uka, bake med frøkna (matteleksa) og ellers det standard med litt husarbeid![]()
God morgen.
Var oppe klokken 4, men etter å ha levert en bleie klokken 5 ville heldigvis lille U sove igjen.
Etter en dårlig natt, og veldig lite søvn i går orket jeg ikke å stå opp igjen med mannen og han tok bilen selv i dag.
Lurer på og jeg kanskje skal stå opp snart.
Begynner å bli sulten
God morgenGod morgen damer. Hva står på agendaen i dag da?
Gutta er hos svigers, de er i bedre form alle sammenOg der, er alle guttene friske igjen?![]()
God morgenGod morgen damer. Hva står på agendaen i dag da?
Minner meg på at jeg skulle hatt litt småting til mini her også. Får ta det til helgenMå ha endel til barnavotter, luer og hals.. Og jeg skulle gjerne hatt noen nye topper
Tur i godvær høres kjekt ut![]()
Gutta er hos svigers, de er i bedre form alle sammen![]()
God morgenGod morgen, forresten
Har vært opp siden 5:45 her, så det er nesten ikke morgen lenger
Nå må jeg skynde meg i dusjen mens snuppa sover, for vi skal på babysang litt senere
Ha en fin formiddag, jenter!
Må ha litt utstyr til guttaluer, votter osv. Og se om jeg finner litt klær til meg selv
Håper du får en fin dag![]()
God morgenGod morgen.
Var oppe klokken 4, men etter å ha levert en bleie klokken 5 ville heldigvis lille U sove igjen.
Etter en dårlig natt, og veldig lite søvn i går orket jeg ikke å stå opp igjen med mannen og han tok bilen selv i dag.
Lurer på og jeg kanskje skal stå opp snart.
Begynner å bli sulten