Skravletråd september

Herlig med frisør time da:-). Noe spesielt du skal shoppe?
Ikke så mange planer her idag. Kanskje jeg og mini går en tur i finværet :-)
Må ha endel til barna:) votter, luer og hals.. Og jeg skulle gjerne hatt noen nye topper:)
Tur i godvær høres kjekt ut:D

Glutenfritt der og,må jo det pga. Cøliaki. Men baker det meste selv hjemme da:)

Der satt de av riedempende. Hjelpes
Oi er du på sykehuset allerede, det var tidlig.
Hvor langt er du på vei nå?

Glutenfritt der og,må jo det pga. Cøliaki. Men baker det meste selv hjemme da:)

Der satt de av riedempende. Hjelpes

Ja viste du måtte ha glutenfritt :) men ja de smaker vel best når det er hjemmelaget? Har hørt flere si at det ikke er alle de brødene man får kjøpt som er noe gode.

Tok de vekk riedempende? Er riene borte nå eller?

Lurer på om han har forstått det for nå har han sovnet igjen og håper det blir en god lur denne gangen også :)

Hva skal du shoppe?
Skal ta ukeshandling, planlegge middager denne uka, bake med frøkna (matteleksa) og ellers det standard med litt husarbeid :P
Må ha litt utstyr til gutta:) luer, votter osv. Og se om jeg finner litt klær til meg selv;)
Håper du får en fin dag:D

God morgen.
Var oppe klokken 4, men etter å ha levert en bleie klokken 5 ville heldigvis lille U sove igjen.
Etter en dårlig natt, og veldig lite søvn i går orket jeg ikke å stå opp igjen med mannen og han tok bilen selv i dag.
Lurer på og jeg kanskje skal stå opp snart.
Begynner å bli sulten

God morgen :) så greit at dere fikk sove litt igjen etter en dårlig natt.
Ja det kan da være greit å stå opp :)

Må ha endel til barna:) votter, luer og hals.. Og jeg skulle gjerne hatt noen nye topper:)
Tur i godvær høres kjekt ut:D
Minner meg på at jeg skulle hatt litt småting til mini her også. Får ta det til helgen :-).
Kjekt med litt nye klær til seg selv også:-)

God morgen, forresten :)

Har vært opp siden 5:45 her, så det er nesten ikke morgen lenger :P

Nå må jeg skynde meg i dusjen mens snuppa sover, for vi skal på babysang litt senere :)

Ha en fin formiddag, jenter!
God morgen:D
Så koselig med babysang! Kos dere:D

Må ha litt utstyr til gutta:) luer, votter osv. Og se om jeg finner litt klær til meg selv;)
Håper du får en fin dag:D

Ja de ungene trenger stadig noe nytt, og spesielt vinter utstyr har jeg en følelse av. Får satse på at du finner deg noen klær da :)

Takk for det :)
Ha en fin dag og kos deg masse snuppa ❤

God morgen.
Var oppe klokken 4, men etter å ha levert en bleie klokken 5 ville heldigvis lille U sove igjen.
Etter en dårlig natt, og veldig lite søvn i går orket jeg ikke å stå opp igjen med mannen og han tok bilen selv i dag.
Lurer på og jeg kanskje skal stå opp snart.
Begynner å bli sulten
God morgen:D så bra han sovnet igjen!
Hva skal dere idag?:)

Back
Topp