Jo takk, alt bra med megHvordan står det til idag da?![]()
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo takk, alt bra med megHvordan står det til idag da?![]()
Det skjønner jeg!!Å stå opp kl 4 passet meg veldig dårlig
God morgenGod morgen damerganske fornøyd med at lillebror sov helt til kl 4.30 i dag. Og nå er det en fornøyd liten gutt som ligger på babygymmen og mor er litt trøtt i tryne
![]()
Enn så lenge har jeg bare fått beskjed om at enhver dag er bonus. Og det er jo sant når de frykter fødsel nå. Men 34 ja takk!Passert uke 30 hjelper mye. Neste mål er vel 34 uker? Og hver dag før det er bonus?
Sovnet igjen,men måtte stå opp igjen kl.7.15Kjedelig!
Ligger i senga og prøver motivere meg for å stå opp... Men sov godt da, frem til klokka ringte!
God morgenGod morgen
God morgenGod morgen :-D. Planer for dagen idag da ?
God morgen!
Snart jobb! Frøkna kom inn til oss 5.15, og da hadde jo pappan stått opp... Så var litt vanskelig å sovne igjen... Men hun gjorde det, og er ikke lett å få opp nå dessverre![]()
God morgen damer
Ligger å ser på lille snuppa som sover <3
Å mamma er lys våken![]()
Jo takk, alt bra med meg
Du da?
God morgen
0430 er jo ikke så verst![]()
Ok natt her. Fått en del søvn. Lite rier. Snuppa koser seg i magehuset
God morgen til deg ogsåGod morgen jenter![]()
Ja det er like greit noen gangerJa. Endte med å legge meg. Like greit så slapp jeg å springe inn og ut hele tiden.
Planer for dagen da?God morgen til deg også![]()
God morgenGod morgen :-D. Planer for dagen idag da ?
God morgenGod morgen!
Snart jobb! Frøkna kom inn til oss 5.15, og da hadde jo pappan stått opp... Så var litt vanskelig å sovne igjen... Men hun gjorde det, og er ikke lett å få opp nå dessverre![]()
God morgen damer
Ligger å ser på lille snuppa som sover <3
Å mamma er lys våken![]()
God morgen til dere ogsåGod morgen alle!![]()
Herlig med frisør time daGod morgen
Her er det frisør og shopping!
Du da?![]()