Fantastisk deiligFor en luksus!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk deiligFor en luksus!![]()
Litt begge delerShoppe noe spesielt, eller bare for moro skyld?
Det stemmer. Mye eller det meste av det ferdigkjøpte er dårlig. Har noe godt som hatting og ciabatta fra schar,men det blir også fryktelig dyrt om man kun kjøper det.Ja viste du måtte ha glutenfrittmen ja de smaker vel best når det er hjemmelaget? Har hørt flere si at det ikke er alle de brødene man får kjøpt som er noe gode.
Tok de vekk riedempende? Er riene borte nå eller?
Håper på å bli ferdig med ryddingen og vaskingen, men det forutsetter at jeg står opp, og nå sover lille U igjenGod morgenså bra han sovnet igjen!
Hva skal dere idag?![]()
Det stemmer. Mye eller det meste av det ferdigkjøpte er dårlig. Har noe godt som hatting og ciabatta fra schar,men det blir også fryktelig dyrt om man kun kjøper det.
Ja,ikke merket noe nå. Kun kraftige kynnere og bevegelse fra snuppa så håper de har klart stoppe riene. Men syns dt er vanskelig med forskjellen av og til og.
Ja, det er koseligGod morgen
Så koselig med babysang! Kos dere![]()
Lille sovedyret dittHer blir det trilletur og shopping tenker jeg
Men først må mini stå opp...han sovna visst igjen![]()
Rart hvordan votter og luer forsvinnerMinner meg på at jeg skulle hatt litt småting til mini her også. Får ta det til helgen.
Kjekt med litt nye klær til seg selv også![]()
Håper riene dine har stoppet...Det stemmer. Mye eller det meste av det ferdigkjøpte er dårlig. Har noe godt som hatting og ciabatta fra schar,men det blir også fryktelig dyrt om man kun kjøper det.
Ja,ikke merket noe nå. Kun kraftige kynnere og bevegelse fra snuppa så håper de har klart stoppe riene. Men syns dt er vanskelig med forskjellen av og til og.
Lille sovedyret dittsovet bra i natt også?
Ja det er helt supertHurra! Det er bra![]()
Tusen takk søte du!Ja de ungene trenger stadig noe nytt, og spesielt vinter utstyr har jeg en følelse av. Får satse på at du finner deg noen klær da
Takk for det![]()
Ha en fin dag og kos deg masse snuppa ❤
Hvor gammel er han?Hehe, jaja, inatt var det 6 timer i strekk! Stod opp kl7, så sovna han igjen 8...og sover fremdeles
![]()
Sover lille U burde du også gjøre detHåper på å bli ferdig med ryddingen og vaskingen, men det forutsetter at jeg står opp, og nå sover lille U igjen
Ikke mange som klager på at barna soverNei, nå må mini våkne snart syns jeg... Jeg er rastløs![]()
Guri, så deiligHehe, jaja, inatt var det 6 timer i strekk! Stod opp kl7, så sovna han igjen 8...og sover fremdeles
![]()
Guri, så deilig![]()